۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲

دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت

دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالرضا محمدی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در محدوده خیابان قزوین تهران دستگیری سارق در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۱۱ هفت چنار قرار گرفت و با بازبینی دوربین‌های محل‌های سرقت مشخصات ظاهری سارق در اختیار تمامی واحدهای گشتی و عملیاتی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران با مشخصاتی که در اختیار داشتند به محل‌هایی که احتمال داشت سارق حضور داشته باشند، اعزام و به صورت نامحسوس گشت زنی‌های هدفمند را ادامه دادند.

این مقام انتظامی افزود: گشت زنی‌های هدفمند ادامه داشت تا اینکه ۲۰ آذر ماه یکی از واحدهای گشت عملیات سارق را با همان مشخصات در حال گشت زنی با موتورسیکلت مسروقه مشاهده و بلافاصله متهم در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و به کلانتری انتقال یافت.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران خاطر نشان کرد: متهم به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد و شناسایی مال باختگان در دستور کار پلیس قرار گرفت و متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 5964919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فرید IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      0 0
      سلا موتور منم سال قبل دزدیدن فیلم و عکس دارم اما میبرم کلانتری میفرستند آگاهی میبرم آگاهی اصلا فیلم رو با دقت نگاه میکنند میگن چیزی مشخص نیست نمیشه پیدا از روی فیلم پیدا کرد درصورتی که فیلم کاملا واضح هست