۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۷

ابوشریف:

نبرد طوفان الاقصی معرکه ای حقیقی بین کفر و اسلام است

نبرد طوفان الاقصی معرکه ای حقیقی بین کفر و اسلام است

فردیس- نماینده جهاداسلامی در ایران گفت: نبرد طوفان الاقصی یک نبرد واحد برای امت اسلامی بوده و این معرکه حقیقی بین کفر و اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر ابوشریف پیش از ظهر چهارشنبه در سخنرانی مراسم راهپیمایی حمایت از مردم غزه در شهرستان فردیس گفت: نبرد طوفان الاقصی یک نبرد واحد برای امت اسلامی بوده و این معرکه حقیقی بین کفر و اسلام است.

وی با بیان اینکه غزه در یک نبرد جهانی قرار دارد، ادامه داد: به رغم تمام رنج‌های که مردم غزه در حال تحمل هستند، ما پیروز میدان خواهیم شد و این وعده اللهی است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران افزود: رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا حمایت تمام عیار می‌شود و مردم فلسطین از سوی ایران، لبنان و یمن حمایت می‌شوند.

ابوشریف با بیان اینکه جمهوری اسلامی همواره پایگاه پیشرو اسلامی در حمایت از مردم فلسطین بوده است، افزود: رهبر معظم انقلاب ایران از همان روز اول اعلام کردند که عملیات طوفان الاقصی یک پیروزی بزرگ برای جهان اسلام بوده است، ایشان همیشه از آرمان فلسطین حمایت کردند که مایع مباهات است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران با اعلام اینکه اسرائیل تاکنون معادل ۵ بمب اتم هیروشیما بر سر مردم غزه بمب ریخته است، خاطرنشان کرد: در سال ۱۹۶۸ ارتش‌های کشورهای در عربی تنها ۶ روز مقابل اسرائیل دوام آوردند، ولی مردم غزه ۶۶ روزه است که مقابل اسرائیل ایستاده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه هزینه ۶۶ روز جنگ برای اسرائیل در غزه ۵۰ میلیارد دلار بوده است، که بخشی از این عدد مربوط به خسارات اقتصادی جنگ در غزه به اسرائیل است، ادامه داد: تاکنون ۵۰۰ سرباز اسرائیلی در غزه کشته و ۵ هزار نفر زخمی شدند.

کد خبر 5965721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha