۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۳

معاون جهاد کشاورزی اردبیل:

توزیع گوشت گرم تنظیم بازار در فروشگاه‌های منتخب اردبیل آغاز شد

توزیع گوشت گرم تنظیم بازار در فروشگاه‌های منتخب اردبیل آغاز شد

اردبیل- معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: تامین و توزیع گوشت گرم تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و منتخب اردبیل آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شاهین عطایی بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان اردبیل اظهار کرد: گوشت گرم گاوی با قیمت مصوب تنظیم بازار با هدف تأمین رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان و رونق سبد خرید مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و منتخب استان توزیع می‌شود.

وی افزود: این طرح که با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان، اتحادیه دامداران استان و کشت و صنعت در راستای تنظیم بازار گوشت قرمز استان اردبیل از ۲۰ آذر ماه شروع شده و تا اطلاع ثانوی همچنان ادامه دارد.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: با تمهیدات اتخاذ شده روزانه بین ۲ الی تن ۳ تن در این طرح گوشت استحصالی در کشتارگاه مطابق اصول و ضوابط بهداشتی به صورت بسته‌بندی ۲ کیلوگرمی به فروشگاه‌های زنجیره‌ای و منتخب جهت توزیع و عرضه به مصرف کنندگان ارسال می‌شود.

عطایی با بیان اینکه قیمت مصوب تنظیم بازار هر کیلو گرم گوشت قرمز مخلوط ۵ تکه در این طرح ۴۰۵ هزار تومان برای مصارف خانوار است، خاطرنشان کرد: بازرسان کالاهای اساسی کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بر رعایت قیمت مصوب فروش در بازار اعمال نظارت می‌کنند.

کد خبر 5965998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha