۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۴۷

کمیته امداد و مرکز خدمات حوزه علمیه یزد تفاهم‌نامه امضا کردند

کمیته امداد و مرکز خدمات حوزه علمیه یزد تفاهم‌نامه امضا کردند

یزد- تفاهمنامه همکاری بین کمیته امداد و مرکز خدمات حوزه علمیه یزد در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود و افزایش تعاملات دوجانبه امضا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل کمیته امداد استان یزد در مراسم امضای این تفاهمنامه اظهار کرد: تفاهم‌نامه مشترک بین کمیته امداد و مرکز خدمات حوزه علمیه استان یزد با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان و شناسایی افراد و خانواده‌های نیازمند منعقد شد.

محمد شجاعان افزود: هم‌افزایی در نشر سنت‌های حسنه، شناسایی و کشف استعدادها و نخبگان قرآنی، علمی، فرهنگی و ورزشی در بین خانواده های نیازمند و شکوفاسازی استعدادهایشان و حمایت از جامعه هدف در زمینه‌های معیشتی، کارآفرینی، تسهیلات قرض‌الحسنه و امور فرهنگی از اهداف این تفاهم‌نامه است.

مدیرکل کمیته امداد یزد گفت: فراهم کردن امکان استفاده از ظرفیت روحانیون مشاور و تسهیل در ایجاد مراکز نیکوکاری، همکاری در ارائه آموزش‌های کسب و کار، تسهیلات بانکی اشتغال، بسته‌های تشویقی کاریابی، خدمات پایدار سازی در راستای اشتغال پایدار و کارآفرینی و اشتغال فرهنگی از دیگر اهداف انعقاد این تفاهمنامه بین کمیته امداد و حوزه های علمیه است.

شجاعان تصریح کرد: همکاری در توسعه اشتغال‌های نوین و دانش‌بنیان در زمینه مشاغل فرهنگی، تولید محتوا و اپلیکیشن، معرفی مشاوران توانمند برای بهره گیری در کلینیک های رز با توجه به ظرفیتهای موجود در مرکز خدمات نیز از دیگر اقدامات مشترکی است که بین دو ارگان انجام خواهد شد.

کد خبر 5966406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha