۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۵۵

مجمع سالانه فدراسیون کاراته به میزبانی قم برگزار شد

مجمع سالانه فدراسیون کاراته به میزبانی قم برگزار شد

قم- مجمع سالانه فدراسیون کاراته با حضور پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و روسای هیات های استانی به میزبانی قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع سالانه فدراسیون کاراته کشور عصر چهارشنبه با حضور اعضای مجمع عمومی و سید محمد پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و رئیس مجمع عمومی فدراسیون کاراته کشور به میزبانی شهر مقدس قم برگزار شد.

ارایه گزارش عملکرد فدراسیون کاراته، برگزاری انتخابات نواب رییس اول و دوم، خزانه دار و همچنین نماینده استان‌ها در هیات رییسه فدراسیون کاراته از جمله برنامه‌های این مجمع عمومی بود.

در این انتخابات که با حضور ۴۱ عضو این مجمع برگزار شد، کیکاوس سعیدی با ۳۵ رای نایب رییس اول، افسانه باقری با ۲۲ رای نایب رییس دوم، سید محمد موسوی زاده با ۳۳ رای خزانه دار و اسماعیل جبله با ۲۴ رای به عنوان نماینده هیات‌های استانی در هیات رییسه فدراسیون کاراته انتخاب شدند.

سید محمد پولادگر رییس مجمع فدراسیون کاراته کشور در این مجمع عمومی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم مشحون رییس اسبق فدراسیون بسکتبال کشور گفت: وی خدمات و زحمات بسیاری برای بسکتبال کشور کشید و یاد آن مرحوم همواره زنده خواهد بود.

پولادگر در ادامه بیان کرد: قهرمانان رشته کاراته شایستگی‌های زیادی دارند و طی این مدت افتخاراتی برای کشور کسب کردند که از تلاش‌های آنان قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه انتظار ما درخشش ورزشکاران رشته کاراته در میادین بین المللی است افزود: سجاد گنج زاده با طلایی که در المپیک کسب کرده نام کارته را در میان طلایی‌های المپیک ثبت کرده است.

رییس مجمع عمومی فدراسیون کاراته گفت: رشته کاراته هم اکنون در بین رشته‌های المپیکی نیست و امید است شرایط به گونه‌ای پیش رود که شاهد حضور و درخشش کاراته کاران ایرانی در المپیک باشیم.

پولادگر با انتقاد از وقوع برخی بی اخلاقی‌ها در رشته کاراته گفت: این شرایط برای کاراته خطرناک است و همگان باید احترام پیشکسوتان را نگه دارند و این امر اصل مهمی در این ورزش است.

کد خبر 5966409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha