۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱

رییس اتاق اصناف شهرستان شهرکرد خبرداد؛

بازار شب یلدا زیر ذره‌بین بازرسان اتاق اصناف شهرستان شهرکرد

بازار شب یلدا زیر ذره‌بین بازرسان اتاق اصناف شهرستان شهرکرد

شهرکرد-رییس اتاق اصناف شهرستان شهرکرد گفت: از تاریخ ۲۰ لغایت ۳۰ آذرماه به مدت ۱۰ روز ۲ اکیپ بازرسی در سطح شهرستان کار بازرسی از بازار شب یلدا را انجام خواهند داد.

محمود حبیبیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اجرای طرح نظارت بر بازار ویژه شب یلدا، اظهار کرد: از تاریخ ۲۰ لغایت ۳۰ آذرماه به مدت ۱۰ روز ۲ اکیپ بازرسی در سطح شهرستان شهرکرد کار بازرسی از بازار شب یلدا را انجام خواهند داد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان شهرکرد افزود: خواربار فروشان، میوه‌فروشی‌ها و شیرینی‌فروشان از جمله اتحادیه‌هایی هستند که در طرح نظارت بر بازار شب یلدا مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: تاکنون ۲۰ مورد بازرسی توسط ۲ اکیپ اتاق اصناف شهرستان شهرکرد صورت گرفته و طی این بازرسی‌ها نیز ۲ مورد تخلف شده که آیت تخلفات ضمن ارائه تذکر به متخلفان به تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری ارسال شده است.

حبیبیان با تاکید بر اینکه در مدت اخیر هیچ‌گونه تغییر و افزایش قیمتی در بازار اعمال نشده، عنوان کرد: شهروندان می‌توانند با مشاهده تخلفاتی همچون گران‌فروشی، کم فروشی و… موارد را از طریق شماره‌گیری ۳۲۲۶۲۳۲۴ گزارش داده و ما را در کنترل بازار شب یلدا یاری کنند.

کد خبر 5966662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha