۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳

مدیرکل کانون پرورش اردبیل خبر داد؛

راه‌یابی ۲ مربی کانون اردبیل به مرحله نهایی جشنواره قصه‌گویی

راه‌یابی ۲ مربی کانون اردبیل به مرحله نهایی جشنواره قصه‌گویی

اردبیل- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: ۲ مربی کانون استان اردبیل به مرحله نهایی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یافتند.

ملیحه ملک‌زاده فرد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مرحله نهایی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۷ لغایت ۳۰ آذرماه به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود و دو مربی کانون استان اردبیل در دو بخش بین‌الملل و موضوع غزه با سایر قصه‌گویان به رقابت خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: با اجرای مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی در ۳۱ استان کشور، فیلم قصه‌های برگزیدگان این مرحله همراه با آثار متقاضیان شرکت در بخش بین‌الملل جشنواره مورد ارزیابی داوران قرار گرفت که در نهایت، ۶۰ قصه گوی برتر با کسب نظر هیات‌داوران در بخش پایانی جشنواره به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با بیان اینکه این موفقیت در حالی به‌دست‌آمده که بیش از ۱۷ هزار نفر از سراسر کشور در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شرکت کرده بودند، ادامه داد: در مرحله نهایی جشنواره، قصه‌گویانی از کشورهای آفریقای جنوبی، انگلیس، لبنان، ترکیه، اوگاندا، اسکاتلند، آرژانتین، فرانسه، تانزانیا، لسوتو و مالزی نیز حضور دارند.

ملک‌زاده فرد بیان کرد: در بخش بین‌الملل، «لیلا خلیفه سقا» مربی فرهنگی کانون اردبیل با قصه «تکم و شاختا ننه» و «رقیه دشتی» مربی آفرینش‌های ادبی مراکز کانون اردبیل نیز با قصه‌ای تحت عنوان «ریحانه و گلین بالا» با موضوع غزه در رقابت با قصه‌گویان ملی و بین‌المللی به روی صحنه خواهند رفت.

کد خبر 5966824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha