۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۶

با دستور سردار رادان؛

هیأتی انتظامی به ریاست جانشین فراجا عازم راسک شد

هیأتی انتظامی به ریاست جانشین فراجا عازم راسک شد

با دستور سردار رادان، هیأتی به سرپرستی سردار رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی در حال اعزام به شهرستان راسک جهت بررسی و پیگیری موضوع هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سخنگوی پلیس از حمله ناجوانمردانه و کور تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته (شامگاه پنجشنبه) خبر داد.

در این حمله تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی و همچنین تعدادی از کارکنان پلیس مجروح و به شهادت رسیدند. هم اکنون فرمانده انتظامی استان در موقعیت حضور و اوضاع تحت کنترل است.

با دستور سردار رادان، فرمانده انتظامی کل کشور، هیأتی به سرپرستی سردار رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی در حال اعزام به شهرستان راسک جهت بررسی و پیگیری موضوع هستند.

این در حالی است که مرحمتی معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در ساعت ۲ بامداد امروز تعدادی از تروریست‌ها در یک اقدام ناجوانمردانه به مقر انتظامی راسک حمله کردند که در این حادثه ۱۱ نفر به شهادت رسیدند.

وی افزود: تعدادی از افسران و سربازان به شهادت رسیدند و تعدادی دیگر هم مجروح شدند. البته در این اقدام با رشادت جوانان و سربازان تعدادی از تروریست‌ها نیز کشته شدند.

به گفته معاون استاندار سیستان و بلوچستان در حال حاضر وضعیت شهر عادی بوده و اطلاعات تکمیلی هم به زودی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

کد خبر 5967217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ح ر IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      0 0
      همه این خسارت ها ناشی از عدم تدبیر در ساخت سیستم دفاعی چند لایه بتنی و مراقبت های لازم در این گونه مناطق است .
    • محمد US ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      0 0
      والله باید تمام کسانیکه در این حملات دست دارند بخاک و خون کشیده شوند.