یک کشتی در نزدیکی بندر الحدیده هدف قرار گرفت

یک کشتی در نزدیکی بندر الحدیده هدف قرار گرفت

منابع آگاه امروز جمعه از حمله به یک کشتی در اطراف بندر الحدیده یمن و دستور یک قایق یمنی به یک کشتی دیگر در نزدیکی تنگه باب المندب برای تغییر مسیر و پهلوگیری در سواحل یمن خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه المیادین، سازمان امنیت دریایی انگلیس امروز جمعه با صدور بیانیه ای از وقوع حادثه برای یک کشتی در نزدیکی بندر الحدیده یمن خبر داد.

در پی این بیانیه، خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد که یک کشتی در نزدیکی سواحل یمن که پرچم لیبریا بر فراز آن افراشته شده بود، در پی پرتاب موشک از یمن هدف قرار گرفته و در نتیجه آن آتش گرفته است.

سازمان امنیت دریایی انگلیس نیز در پی این رخداد، اعلام کرد که در پی این حمله موشکی کشتی موردنظر آسیب دیده و دچار آتش سوزی شده است.

مشخصات کشتی هدف‌ قرار گرفته

المیادین همچنین گزارش داد که کشتی‌ که در نزدیکی بندر الحدیده یمن هدف قرار گرفته، با نام «الجسره» متعلق به شرکت آلمانی «HAPAG-LLOYD» در هامبورگ است. این شرکت دفاتر نمایندگی در فلسطین اشغالی دارد.

دستور قایق یمنی به کشتی عبوری

در تحولی دیگر، سازمان امنیت دریایی انگلیس گزارش داد که یک قایق یمنی به یک کشتی در نزدیکی تنگه باب المندب دستور داده است که در سواحل یمن پهلوگیری کند. هنوز جزئیات بیشتری از این رخداد جدید منتشر نشده است.

کد خبر 5967302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha