۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۹

جانشین فرمانده انتظامی البرز:

سارقان ساختمان‌های کلیدنخورده گرمدره دستگیر شدند

سارقان ساختمان‌های کلیدنخورده گرمدره دستگیر شدند

گرمدره- جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری سارقان ساختمان‌های کلید نخورده در گرمدره خبر داد و گفت: متهمان به ارتکاب ۳۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت پکیج و شیرآلات ساختمان‌های کلید نخورده در منطقه گرمدره شهرستان کرج، تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از بررسی‌های میدانی از مناطق وقوع سرقت و به کارگیری اقدامات پلیسی مشخص شد که سارقان در یک گروه دو نفره با استفاده از یک دستگاه خودروی پراید در ساعت‌های پایانی شب وارد این ساختمان‌ها می‌شوند و پکیج و شیرآلات این اماکن مسکونی را به سرقت می‌برند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز مطرح کرد: پس از شناسایی هویت سارقان، با هماهنگی مقام قضائی این افراد در مخفیگاهشان دستگیر شدند. پس از انتقال متهمان به پلیس آگاهی، سارقان در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب ۳۰ فقره سرقت از ساختمان‌های کلید نخورده در منطقه گرمدره اعتراف کردند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در خصوص این پرونده در استان تهران بیان کرد: با تکمیل پرونده همه متهمان به همراه مالباختگان شناسایی شده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز تاکید کرد: استفاده از دوربین‌های مداربسته در اماکن خالی از سکنه تا حد زیادی می‌تواند از وقوع سرقت‌های مشابه پیشگیری کند.

کد خبر 5968320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha