۲۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۱

سرپرست منابع طبیعی گیلان:

نهالستان آستارا قدرت تولید و توزیع همه گونه‌های هیرکانی را دارد

نهالستان آستارا قدرت تولید و توزیع همه گونه‌های هیرکانی را دارد

آستارا- سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: نهالستان آستارا به عنوان یکی از ۹ نهالستان‌های دولتی گیلان توانایی تولید و توزیع همه گونه‌های هیرکانی در استان را دارد.

سید مازیار رضوی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نهالستان آستارا یکی از ۹ نهالستان دولتی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان است که احاله مدیریت شده به مجری بخش خصوصی که در بحث طرح پویش مردمی یک میلیارد درخت که در استان گیلان نیز دنبال می‌کنیم و تعهداتی را هم در ۴ سال آینده داریم.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با بیان اینکه این نهالستان در حال حاضر در حال تولید نهال است، گفت: با توجه به سطح فعال ۲/۵ هکتاری آن در حال حاضر موجودی تولید نهال آن از سنوات گذشته ۵۰۰ هزار نهال برای پخش و توزیع دارد و همکاری خوبی را هم در بخش تولید و توزیع نهال برای امر پویش مردمی یک میلیارد درخت دارد.

وی افزود: امسال نیز تولید نهال در این نهالستان ادامه دارد و با توجه به فعالیتی که مجری خصوصی ما در این نهالستان داشته و در گذشته نیز یکی از مجریان بسیار خوب ما در بحث تولید نهال بوده امیدواریم که در این حوزه و توزیع نهال در شهرستان آستارا و در بحث نهال در کل گیلان در حوزه نهال‌های سوزنی برگ و هم پهن برگ با توجه به اینکه این نهالستان قدرت تولید تمام نهال‌های گونه‌های هیرکانی در استان را دارد بتواند توزیع کننده در سراسر استان باشد.

کد خبر 5968741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha