۲۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۵

دیدار رئیس کمیته فرهنگی اربعین با رئیس مرکز فرهنگی کربلا؛

فعالیت های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان در اربعین توسعه یابد

فعالیت های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان در اربعین توسعه یابد

در دیدار رییس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین با رییس مرکز فرهنگی اسلامی کربلا تولید محصولات مشترک اربعینی برای کودکان و نوجوانان مورد توافق قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در دیدار رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین با رئیس مرکز فرهنگی اسلامی کربلا آموزش و تولیدات مشترک اربعینی برای کودکان و نوجوانان مورد توافق قرار گرفت.

در دیدار رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین با دکتر حیدر السعبری رئیس مرکز فرهنگی اسلامی در کربلا با بررسی همکاری‌های مشترک با استفاده از تجارب همکاری در اربعین ۱۴۰۲، طرفین توافق کردند که در زمینه برگزاری دوره‌های مشترک کارگاه‌های مهارت افزایی مربیان و مبلغان کودک و نوجوان و تولید محصولات فرهنگی و توسعه فعالیت‌ها برای کودکان همکاری نمایند.

این دیدار که با حضور معاون فرهنگی کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین انجام گرفت، بر ضرورت فعالیت‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان در مراسم اربعین، توجه زیست بوم آموزشی و فرهنگی مورد تاکید قرار گرفت.

همچنین تاکید شد، شناخت نظام و برنامه‌های آموزشی مدارس نیز در ارائه خدمات و اقدام‌های فرهنگی برای این گروه بازشناسی شود.

حجت الاسلام احمدی در این دیدار از بخش‌های مختلف مؤسسه و برنامه‌ها و فعالیت‌های بازدید کرد و از السعبری در خواست کرد که در گروه کودک و نوجوان ستاد فرهنگی اربعین عضو شوند تا در برنامه ریزی ها مشارکت فعال‌تری داشته باشند.

کد خبر 5968858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha