۲۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۲

سرمربی تیم تراکتور:

تهیه لیست بازیکنان برای جذب در نیم فصل کار من نیست

تهیه لیست بازیکنان برای جذب در نیم فصل کار من نیست

تبریز - سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور در واکنش به این سوال که با نزدیک شدن به نیم فصل آیا لیستی آماده کردید؟ گفت: این کار من سرمربی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، پاکو خمز عصر یکشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم‌های تراکتور و پیکان در جمع اصحاب رسانه در خصوص تیم مهمان افزود: ترکیب تیم ام را هرگز بر مبنای اینکه بازی قبلی را بردیم و یا باختیم نمی چینیم چرا که برایم مهم این است که در آن شرایط چه بازیکنانی را در اختیار دارم تا ترکیب را انتخاب کنم و ممکن است ترکیب عوض شود و یا تغییری نکند.

سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور در مورد تعویض سرمربی تیم مهمان عنوان داشت: با تغییر سرمربی تیم پیکان شیوه بازی این تیم عوض شده و سعی می‌کنند مالکیت بازی را در اختیار داشته باشند و از عقب بازی سازی کنند و به ایشان تبریک می گم و مطمئن هستم بازی فردا راحت نخواهد بود.

خمز در پاسخ به این سوال که آیا از نبود بازیکن نوک حمله در تیم تراکتور ضربه خورده و آیا در این خصوص برنامه‌ای دارد؟ اذعان کرد: این بستگی دارد به بازیکنانی که در اختیار دارید ما رد بازی‌های اول لیگ بازیکن حمله نداشتیم و بعدها عبدی به تیم اضافه شد و حتی در این پست از امیرحسین حسین زاده، گوستاوو، عارف رستمی و حتی بعضی وقت‌ها آقاجانپور هم در این پست بازی کردند.

وی یادآور شد: در شرایط بازی از قابلیت بازیکنان تیم استفاده کرده و از سرعت در جابجایی آنها در تاکتیک برنامه‌هایم بهره می برم.

خمز در پاسخ به این سوال که با توجه به نبود بازیکنان شاخص در پست‌های تخصصی تیم تراکتور، برای نیم فصل لیستی آماده کرده است، اظهار کرد: لیستی آماده نکردم و این کار من سرمربی نیست.

وی در ادامه توضیح داد: اعتقاد دارم بازیکنی که دلش با تیم نباشد نباید به زور قرارداد نگه داشت و باید از تیم جدا شود و در این خصوص اجباری برای نگه داشتن بازیکن ندارم چرا که دوست دارم با بازیکنان تیم به هدف نهایی باشگاه برسیم و با هم رشد کنیم.

خمز در خصوص بازیکنان غایب بازی فردا مقابل پیکان عنوان کرد: عارف رستمی بدلیل مصدومیت و مهدی شیری هم بدلیل اینکه دستش شکسته در اختیار نداریم و منتظر هستیم ببینیم که کی به شرایط بازی خواهد رسید

دیدار تیم‌های تراکتور و پیکان از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال فردا دوشنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد.

کد خبر 5968977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha