۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸

رییس دانشگاه علمی کاربردی خبرداد؛

استفاده از فناوری‌های جدید جهت ارتقای آموزش‌های علمی کاربردی

استفاده از فناوری‌های جدید جهت ارتقای آموزش‌های علمی کاربردی

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام حمایت همه‌جانبه از مراکز آموزشی با کیفیت بر اجرای طرح‌های تحولی و استفاده از فناوری‌های جدید در جهت ارتقای سطح کیفیت آموزش‌های علمی‌کاربردی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، در نشست هم‌اندیشی هیات‌رییسه دانشگاه با برخی از روسای مراکز آموزشی که به منظور هم افزایی و تبیین سیاست‌ها و برنامه های دانشگاه برگزار شد، حسین بلندی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به فرمایشات ارزشمند فروردین ماه سال جاری رهبر معظم انقلاب اسلامی و سخنان رییس جمهور مبنی بر اعلام ۵ هزار بورسیه صنعت برای سال جاری در مراسم بزرگداشت روز دانشجو، بر هم راستایی برنامه های این دانشگاه با این رهنمودها و سیاست های اشتغال زا تاکید نمود.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: هم‌اندیشی در حوزه سیاست گذاری و اجرا، راهگشای ارتقای کیفیت آموزش های علمی کاربردی است.

بلندی، مهم ترین رویکرد پیش روی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی را نقش‌آفرینی به منظور ایجاد یک جریان سازنده برای رفع معضل بیکاری به عنوان یک چالش ملی دانست و بر ضرورت پرداختن به برنامه‌های تحولی برای تحقق این مهم اشاره کرد.

در ادامه رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با تشریح سیاست تسهیل و تضمین اشتغال و استقرار نظام صلاحیت حرفه‌ای در این دانشگاه، اذعان داشت: با پیاده سازی این برنامه‌ها و اولویت‌بخشی به تضمین کیفیت، ضمن تحقق اقتصاد مهارتی، اعتبار آموزش‌های ارایه شده، مورد تایید جامعه قرار گرفته و با اقبال بیشتر مخاطبان روبرو خواهد شد.

بلندی با اعلام حمایت همه‌جانبه از مراکز آموزشی با کیفیت، به لزوم بهره‌مندی از قابلیت‌های مراکز آموزش علمی‌کاربردی برای اجرای طرح‌های تحولی و استفاده از فناوری‌های جدید در جهت ارتقای سطح کیفیت آموزش‌های علمی‌کاربردی تاکید کرد.

وی، روسای مراکز را مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه جامع علمی کاربردی دانست و خواهان همکاری آنها به عنوان بازوان اجرایی حاضر در خط مقدم آموزش های علمی کاربردی جهت کمک به ایجاد اشتغال شد.

در این نشست روسای مراکز حاضر نیز ضمن استقبال از نحوه نگرش مدیریت دانشگاه و برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته، باتوجه به ظرفیت‌های دراختیار، آمادگی خود را برای اجرای طرح‌های تحولی اعلام کردند و دستاورد این هم‌اندیشی در حوزه سیاست گذاری و اجرا را برای ارتقای کیفیت دانشگاه موثر خواندند.

کد خبر 5969604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha