۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸

سرهنگ کشیر خبر داد؛

توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین

توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین در بزرگراه همدانی به دلیل رفتار مخاطره آمیز راکب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فیروز کشیر در خصوص این خبر گفت: در ساعت ۱۷ عصر دیروز یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۷۵۰ سی سی که به صورت بسیار خطرناک در محدوده بزرگراه همدانی محدوده پژوهش در حال لایی کشی و انجام حرکات مخاطره‌آمیز بود به محض رؤیت همکاران بنده در پلیس نامحسوس در اجرای طرح مهار را متوقف و از ادامه حرکت و تردد آن جلوگیری شد.

سرهنگ کشیر ادامه داد: برخورد با این نوع از هنجارشکنی و ناامنی‌ها خواست و مطالبه شهروندان است و پلیس راهور تهران بزرگ خود را ملزم و متعهد به پاسخگویی به درخواست‌های مردمی می‌داند و باید قبل از هرگونه اتفاق و حادثه‌ای از آن جلوگیری کند که در خصوص برخورد با تردد و ایجاد مزاحمت‌های موتورسیکلت سنگین نیز قبل از آنکه جان خود و دیگر شهروندان را به مخاطره بیاندازند از تردد آنها در هر جایی از پایتخت باشد جلوگیری خواهد شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این مطلب که طرح توقیف موتورسیکلت‌های سنگین و هنجار شکن در پایتخت ادامه دارد، به دارندگان و راکبین موتورسیکلت‌های سنگین بدون پلاک و مجوز هشدار و تذکر داد که به هیچ عنوان در سطح معابر شهر تهران تردد نکنند چرا که به محض رؤیت این موتورسیکلت‌ها بخاطر امنیت تردد و حفظ جان خود راکبین و دیگر رانندگان و شهروندان، توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شوند.

کد خبر 5969952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیر IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
      47 3
      ای کاش دزدا و اختلاسگرا رو هم به همین جدیت میگرفتین
    • امیر IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      5 1
      من نمیخوام مثل برخی بیسوادا و ماهوارا نشین ها بیام بگم(( کالا اختلاس گر ها رو هم فلان میکردید و اگر راس میگید بجا اینکار فلان کنید)) اما...سوال اینجاست!!!! چرا ؟؟؟ چررررا موتور ورزشی و موتور سنگین در ایران ((امنیتی )) هست؟؟؟ چرا باید یک موتور سیکلت با کیفیت خارجی ک((هیییچچ نمونه و رغیب داخلی نداره)
    • Mehdi IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      1 3
      افرین واقعا کار بزرگی کردین زندگی یه جوون دیگه هم گرفتین
    • مجید IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
      0 0
      چرا اجازه نمی‌دهید مردمان این سرزمین خودرو و موتور سیکلت استاندارد رو استفاده کنند ؟! چه ایرادی داره موتورسوارانی که تجربه کافی دارند و سال هاست از تاریخ اخذ گواهینامه اون ها گذشته بتونن موتور سیکلت روز دنیا رو تهیه کنند و استفاده کنند موتور ۱۲۵ طرح به مراتب خطرناک تر از موتور سنگین هست