۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۴۲

فرماندار صحنه:

شورای اسلامی شهر از شهردار جدید صحنه حمایت کند

شورای اسلامی شهر از شهردار جدید صحنه حمایت کند

کرمانشاه- فرماندار صحنه از شورای اسلامی این شهر خواست با حمایت از شهردار جدید، وی را در علمی سازی برنامه های مدیریت شهری کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شهبازی بعد از ظهر دوشنبه در آئین معارفه شهردار جدید صحنه اظهار کرد: تمامی فعالیت‌ها، رسالت و ملاک عمل اصلی شهرداری‌ها می‌بایست در جهت مصالح و منافع عمومی، رعایت طرح تفضیلی و قوانین و مقررات شهرداری باشد.

وی افزود: مجموعه فرمانداری شهرستان با تمام توان و ظرفیت در مواجهه و رفع مسائل و مشکلات و توسعه شهرستان با رعایت قوانین و مقررات در کنار شهرداری صحنه و شهردار جدید این شهر خواهد بود.

فرماندار صحنه تصریح کرد: شورای شهر صحنه از شوراهای اسلامی خوب استان کرمانشاه است که انتظار می‌رود از شهردار جدید حمایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: از اعضای شورای شهر انتظار داریم شهرداری را در پیش برد برنامه‌ها حمایت کرده و مجموعه مدیریت شهری را در علمی سازی برنامه‌ها کمک کنند.

گفتنی است در این مراسم که با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه، امام جمعه صحنه، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر صحنه، بخشدار بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد، اسفندیار نظری به عنوان شهردار صحنه منصوب شد.

کد خبر 5970300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha