۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱

فرماندار رزن:

نیمی از یاران امام راحل در بحث کلان پیروزی انقلاب از رزن بوده اند

نیمی از یاران امام راحل در بحث کلان پیروزی انقلاب از رزن بوده اند

همدان- فرماندار رزن با بیان اینکه نیمی از یاران امام راحل در بحث کلان در پیروزی انقلاب از شهرستان رزن بوده است، گفت: شهرستان رزن به برکت وجود علما، مفاخر و شهدایش در استان می‌درخشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اصغر غفاری‌آثار در مراسم گرامیداشت وحدت حوزه و دانشگاه و روز شهرستان رزن اظهار کرد: دو شهرستان رزن و درگزین در شکل گیری، پیروزی و تداوم انقلاب همواره نقش بی بدیل و انکارپذیری تا به امروز داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان رزن تاکنون خدمات برجسته‌ای را به خاطر صبغه تاریخی و سنتی و نیز مردم بی نظیر خود برای نظام انجام داده است.

فرماندار رزن در این راستا از دو شخصیت بزرگ شهرستانی، مرحوم انواری و مرحوم پیران و نقش آنان برای شکل گیری انقلاب سخن گفت و افزود: آیت الله نوری همدانی، آیت الله شهید مفتح، ملاعلی معصومی، شهید امیدی عابد، حجت الاسلام شریفی و غفاری از جمله شخصیت‌های اهل رزن بوده که در پیروزی انقلاب در سطح کلان و نیز در سطح استان و شهرستان نقش برجسته‌ای را ایفا کرده‌اند.

غفاری‌آثار با بیان اینکه نیمی از یاران امام راحل در بحث کلان در پیروزی انقلاب از شهرستان رزن بوده است، عنوان کرد: در بعد از پیروزی انقلاب در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز مردمان شهرستان رزن و سرداران و ۳۲۰ شهید این شهرستان نقش ویژه ای داشته‌اند و امروز نیز مردمان این خطه در پشتیبانی حمایت از ولایت و انقلاب همواره در خط مقدم هستند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرستان رزن به برکت وجود علما، مفاخر و شهدایش در استان می‌درخشد، ادامه داد: آیت الله مفتح از جمله عالم و مجتهدانی بود که برای انجام وظیفه پیوند و ارتباط میان حوزه و دانشگاه، جامه عمل پوشاند و در این راستا نیز شهیدان مطهری و بهشتی در کنار این عالم برای تحقق هدف، پیوند این دو نهاد آموزشی و فرهنگی تلاش کردند.

کد خبر 5970401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بیتا IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      0 0
      جناب فرماندار رزن شما تلاشتون بیشتر از هر کس دیگه ای در هر زمینه بوده خودتون برا دفاع صادق و شجاع بودید تقدیر و تشکر ما از شما به عنوان فرماندار رزن قابل توصیف نیست