۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۸

به مناسبت شب یلدا؛

نمایشگاه تصویرسازی در بوشهر برگزار شد

نمایشگاه تصویرسازی در بوشهر برگزار شد

بوشهر- رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: نمایشگاه تصویرسازی با موضوع شب یلدا با حضور شماری از دوستداران فرهنگ و هنر در نگارخانه حوزه هنری در معرض دید عموم قرار گرفت.

عبدالله شاهینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در آستانه شب یلدا قرار داریم و به همین مناسبت شاهد برپایی نمایشگاه تصویرسازی با موضوع شب یلدا هستیم.

وی اضافه کرد: استان بوشهر دارای استعدادهای هنری بسیار بالایی در زمینه‌های مختلف است که این نمایشگاه بخشی از این استعدادها و پتانسیل‌ها را به نمایش گذاشته است.

معاون فنی هنرستان رازی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان اینکه این نمایشگاه ویژه به شب یلدا پرداخته شده است، گفت: در این رویداد هنری آداب و رسوم قومیت‌های مختلف ایرانی در برگزاری جشن شب یلدا مورد توجه دانش اموزان قرار گرفته است.

صدیقه کدیوری ادامه داد: نمایشگاه تصویرسازی هنرجویان هنرستان رازی از امروز تا بیست و نهم آذرماه در نوبت صبح از ۹ تا ۱۳ و در نوبت عصر از ۱۷ و تا ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

آذر ترک زاده هنرآموز رشته گرافیک نیز با اشاره به اینکه ۴۵ اثر در این نمایشگاه در معرض دید قرار دارد، افزود: در مدت یک ماه در قالب شعر و قصه، فرهنگ‌های ایرانی دانش آموزان شنیده و به خلق آثار پرداختند.

نمایشگاه تصویرسازی در بوشهر برگزار شد

شیرین کشاورزی، مبینا اشکاوند، حدیث کرمی، فاطمه سادات فاطمی، راحله باشی، ستایش پولادی، هانیه محسن زاده، پریماه حمیدی، مریم غریبی، زهرا مظفری، فرشته رحمانی، هستی صفری، ترنم رشیدی، نسترن پوربهی، ملیکا جهانگیری، ریحانه مغمس نژاد، بهاره پیشخورد، زهرا جمالی، فاطمه احمدی، زهرا حسینی، مائده عبدلی، محدثه خوش نیت، آیدا نیکوه جاه، الهه دشتگوری، پریسا باقری، فائزه فرخی، فاطمه زربان، نازنین هاشمی، شیوا غریب زاده، نرجس موسوی، فاطمه زندوی، زهرا شهر آزاد، رقیه عرب زاده و یاسمن انتظاری هنرمندانی هستند که در این نمایشگاه آثار خود را ارائه داده اند.

کد خبر 5970971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha