۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۰

اعطای وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی

اعطای وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی

مدیرعامل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: طی سال‌های گذشته برای اولین بار وام مسکن روستایی از ۲۰۰ میلیون به ۳۵۰ میلیون افزایش یافت و ۳۵۰ هزار تسهیلات به افراد دارای شرایط اعطا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا صالحی مدیرعامل بنیاد مسکن امروز (۲۸ آذر) در نشست خبری آئین امضا تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و توانمندسازی محلات کم‌برخوردار با هدف همکاری مشترک در امر ساماندهی بافت‌های ناکارآمد در حاشیه شهرهای کشور، گفت: طرح توانمندسازی برای ۲۰۲۰ محله کم‌برخوردار کشور است و قرار است ۳۰۰ هزار مسکن ملی برای اقشار دهک پایین در این محله‌ها ساخته می‌شود.

مدیرعامل بنیاد مسکن در ادامه تاکید کرد: البته ۶۶ هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کردند و حدود ۴۴ هزار متقاضی با تأیید شرایط، واجد شرایط شناخته شدند.

وی در خصوص دلیل عدم اعطای وام ۳۵۰ میلیونی روستایی گفت: طی سال‌های گذشته برای اولین بار این وام از ۲۰۰ میلیون به ۳۵۰ میلیون افزایش یافت و ۳۵۰ هزار تسهیلات به افراد دارای شرایط اعطا خواهد شد.

صالحی در پایان تاکید کرد: مراحل اداری این وام به پایان رسیده و نامه از صندوق ملی مسکن به سازمان برنامه و بودجه کشور ارجا داده شده است و از هفته‌آتی اعطای این وام توسط بانک‌مرکزی در شعب بانک‌ها آغاز خواهد شد.

کد خبر 5971041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
      8 0
      سلام وقت بخیر در مورد کسانی که وام 200 م گرفتن هم 150 م الباقی شو متمم بدین همه ساختمان ها نیمه رها مانده . اگر از بنیاد مسکن استعلام بگیرید هنوز کسانی که این وام 200 م رو برداشتن هیچ کدام ساختمون خودشون رو کامل نکردن ونیمه راه مانده
    • محمد شکری سیستان IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
      6 0
      سلام اگر این وام دیر پرداخت شود همانند وام مسکن 200 م پارسال دادن بیشتر خانه ها تکمیل نشده حداقل در ایین نامه جدید تصویب کنید این افراد با توجه به فصل سرما خانه هایشان را تکمیل کننن مردم در فصل سرما در مناطق دور افتادع در خانه های نیمه ساخت زندگی میکنن لطفا حداقل اولویتی را قائل بشید .
    • میرولی لطفی IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      6 2
      خوبه دستتون درد نکنه.ما از سال ۴۰۱ تا حالا برا وام ۲۰۰ میلیونی انتظار کشیدیم فعلا نیمه کاره است اسکلته ایا متمم داره ما هم استفاده کنیم .عیالواریم ودست خالی.متشکریم جواب بدین
    • میرولی لطفی IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
      0 0
      سلام .تورو خدا این متمم وام ۳۵۰ میلیونی رو به ۲۰۰ میلیونی اضافه کنید ما اسکلت زدیم نیمه کاره است به داد مردم فقیر وتهیدست برسید.اجرکم عند الله