۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۰۳

مدیرکل راهداری لرستان مطرح کرد؛

روکش آسفالت ۲۹۵ کیلومتر از جاده‌های لرستان

روکش آسفالت ۲۹۵ کیلومتر از جاده‌های لرستان

خرم‌آباد - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از روکش آسفالت ۲۹۵ کیلومتر از جاده‌های این استان طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری ضمن تبریک هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری، اظهار داشت: امروز نبض توسعه اقتصادی در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل‌ونقل است.

وی به عملکرد اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای طی هشت‌ماهه امسال اشاره کرد و افزود: در حوزه ساخت و توسعه راه‌های روستایی، ۷۳ کیلومتر راه روستایی استان آسفالت شده، همچنین ۹۲ کیلومتر نیز زیرسازی راه روستایی انجام‌گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: تعمیر و نگهداری ۱۴۲ کیلومتر سیستم روشنایی و اجرای روشنایی در ۱۵ نقطه از محورهای شریانی استان طی ابتدای سال تا کنون صورت‌گرفته است.

شیروانی با اشاره به نصب بیش از ۱۰۰ هزار تابلوی علائم و تابلو طی هشت‌ماهه امسال، تصریح کرد: در مجموع هزار و ۴۴۵ میلیارد تومان طی این بازه زمانی در حوزه حمل‌ونقل و راهداری استان کار شده است.

وی بیان داشت: از ابتدای سال تا کنون سه میلیون و ۶۳۴ هزار تن کالا و بیش از یک میلیون مسافر در استان جابه‌جا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره صدور به هزار و ۵۱ بارنامه ترافیکی، تصریح کرد: امسال همچنین جابه‌جایی ۶۰ هزار زائر اربعین حسینی را در استان داشتیم.

شیروانی از روکش آسفالت ۲۹۵ کیلومتر راه‌های اصلی و فرعی استان از ابتدای سال خبر داد و گفت: در این مدت خط‌کشی راه‌ها به طول سه هزار کیلومتر انجام‌گرفته است.

کد خبر 5971329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha