۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۰۲

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس:

نیازهای ۱۵۰۰ کارفرما در سامانه جست‌وجوی شغلی فارس ثبت شده است

نیازهای ۱۵۰۰ کارفرما در سامانه جست‌وجوی شغلی فارس ثبت شده است

شیراز - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: سامانه جست‌وجوی شغلی استان فارس در مدت کوتاهی که از رونمایی آن گذشته نیازهای ۱۵۰۰ کارفرما را ثبت نموده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید خداپرست شامگاه سه‌شنبه در حاشیه بازدید از رویداد مردمی اشتغال و در جمع بنگاه‌های کاریابی و کارآفرینی گفت: برگزاری چنین رویدادهایی می‌تواند گره‌گشای امور کارجویان و کارفرمایان متقاضی نیروی کار باشد چرا که مواجهه بی واسطه آنان، هم موجب تسهیل، تسریع و کاهش هزینه‌های دستیابی به فرصت‌های شغلی خواهد شد و هم وفاق بیشتر در کوتاه‌ترین زمان بین کارگر و کارفرما را شکل می‌دهد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس یکی از اهداف برگزاری رویداد مردمی اشتغال کار را معرفی سامانه جست‌وجوی شغل که چند ماهی از رونمایی آن گذشته است عنوان کرد و افزود: فارس در طول این مدت جزو سه استان برتر در تعداد به‌کارگماری متقاضیان شغلی در این سامانه بوده است.

وی از بکارگیری بیش از یک‌هزار نفر نیروی کار از زمان راه‌اندازی این سامانه در فارس خبر داد و گفت: در حال حاضر نیز حدود ۴ هزار فرصت شغلی استان در همین سامانه موجود است.

به گفته مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس بیش از ۱۵۰۰ کارفرما، اقدام به ثبت و ارائه نیازهای خود در فرصت‌های شغلی مدنظر کرده‌اند و این رخداد نشان می‌دهد که در استان، ظرفیت خوبی در حیطه فرصت‌های شغلی برای کارجویان و استخدام نیروهای مدنظر کارفرمایان، فراهم است.

خداپرست، راه‌اندازی سامانه جست‌وجوی شغل را به عنوان یک حلقه مفقوده در سهولت‌بخشی، ارائه فرصت‌های شغلی و کیفیت استخدام نیروی کار، مؤثر دانست و گفت: در فارس، حدود ۱۲ هزار ظرفیت شغلی برای این سامانه وجود خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مستمر رویداد مردمی اشتغال به صورت فصلی یا دوره‌ای اظهار امیدواری کرد: اجرای چنین طرح‌هایی، مشکلات کلان‌شهر شیراز و شهرستان‌های فارس را در حوزه اشتغال به حداقل برساند.

خداپرست، احساس رضایت آنان از برگزاری این طرح را مطلوب و اثربخش، ارزیابی کرد و گفت: این رویداد می‌تواند هم به‌کارگماری کارجویان در سامانه جست‌وجوی شغل را افزایش دهد و هم کارفرمایان را از ظرفیت نیروی انسانی بیکار فارس مطلع کند.

کد خبر 5971395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha