۱۱ آذر ۱۳۸۶، ۱۴:۳۳

طی 24 ساعت گذشته اتفاق افتاد؛

حضور 569 آتش نشان تهرانی در 78 حادثه

حضور 569 آتش نشان تهرانی در 78 حادثه

زنگ خطر ایستگاه های آتش نشانی تهران در طول شبانه روز گذشته 78 بار به صدا در آمد و آتش نشانان به محل حریق و حادثه اعزام شدند.

 به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران ، در طول 24 ساعت گذشته 42 فقره آتش سوزی و 36 مورد حادثه مختلف در سطح شهر تهران به وقوع پیوست که در جریان آن 3 نفر جان باختند ، 12 تن از شهروندان دچار جراحت شده و حدود یک میلیارد و 327 میلیون ریال خسارت به بار آمد.

در حوادث شب و روز گذشته یک نفر بر اثر ریزش کوه ، یک نفر در جریان یک حادثه رانندگی و یک نفر نیز بر اثر اقدام به خودکشی جان خود را از دست دادند.

شعله های آتش در طول مدت یاد شده 17 نقطه از معابر شهری ، 9 وسیله نقلیه ، 3 منزل مسکونی ، 5 مغازه ، 3 منطقه از فضاهای سبز شهر و چند مکان دیگر را در بر گرفت که در این آتش سوزی ها 3 نفر دچار سوختگی شدند.

تهرانی ها علاوه بر این تعداد آتش سوزی ، در طول شب و روز گذشته شاهد 36 مورد حادثه گوناگون نیز بود. امدادگران این سازمان با حضور به موقع در محل این حوادث ، امداد رسانی 9 تصادف رانندگی ، 7 حادثه محبوس شدن افراد در داخل اماکن ، 4 حادثه آسانسور ، 4 حادثه آبگرفتگی ، 3 حادثه ریزش ساختمان و چندین اتفاق دیگر را بر عهده گرفتند.

امداد گران آتش نشا نی در طول شب و روز گذشته موفق شدند 8 تن از شهروندان حادثه دیده را در حوادثی از قبیل محبوس شدن در داخل ساختمان ها و تصادفات نجات دهند.

شایان ذکر است مجموعا طی 24 ساعت گذشته تعداد 569 مامور آتش نشانی با استفاده از 177 خودروی ایمنی و آتش نشانی و دیگر تجهیزات امدادی اطفایی به مدت 53 ساعت عملیات انجام دادند.

کد خبر 597214

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha