۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۵۶

استاندار مازندران:

شهید فخری زاده قدرت جهان اسلام را افزایش داد

 شهید فخری زاده قدرت جهان اسلام را افزایش داد

ساری - استاندار مازندران گفت: شهید فخری زاده با پژوهش های علمی قدرت جهان اسلام را افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور شامگاه چهارشنبه در دومین جشنواره پژوهشی شهید فخری زاده در ساری با اظهار اینکه شهید فخری زاده با پژوهش‌های علمی در دوران حیات بابرکت، قدرت جهان اسلام را افزایش داد، افزود: پیام این همایش این است که امروز صدها پژوهشگر راه این شهید را ادامه می‌دهند.

وی با عنوان اینکه نتانیاهو قصاب غزه در سازمان ملل از شهید فخری زاده نام می‌برد، ادامه داد: شهید سلیمانی نیز همانند شهید فخری زاده همواره معادلات را برهم می‌زد.

وی با تاکید بر تقویت ارتباط بین دستگاه‌های اجرایی و پژوهش تصریح کرد: برای رسیدن به قله علمی و مرجعیت باید به پژوهش توجه کرد و از شهید فخری زاده در این راه الگوگیری کرد.

استاندار مازندران با عنوان اینکه شهید فخری زاده در کسوت کارمندی به فعالیت پژوهشی پرداخت، آن را دارای پیام برای جامعه کارمندی دانست و افزود: شهید فخری زاده در دورات حیات بابرکتشان همواره منشأ تحولات بودند.

استاندار مازندران با اشاره به برپایی جشنواره پژوهشی شهید فخری زاده به صورت ملی تصریح کرد: در استان مازندران نیز در اولین اقدام پژوهشکده علمی با همکاری معاونت عمرانی و دانشگاه نوشیروانی تشکیل شد و هفت کارگروه علمی نیز با محوریت دانشگاه مازندران برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری تشکیل شده است.

امید محبی معاون استاندار مازندران نیز با اشاره به ارسال اثر توسط بیش از سه هزار و ۹۰۰ اثر به دومین جشنواره پژوهشی شهید فخری زاده افزود: بیش از ۲۵ هزار و ۲۰۰ اثر به این جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: سنوات خدمتی ۴۳ درصد شرکت کنندگان یک تا ۱۰ سال و بیش از ۴۰ درصد دارای مدرک تحصیلی دکترا هستند.

کد خبر 5972414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha