۱ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۱۶

امام جمعه موقت زنجان:

شرکت در انتخابات حضور در جبهه حق علیه باطل است

شرکت در انتخابات حضور در جبهه حق علیه باطل است

زنجان-امام جمعه موقت زنجان گفت: شرکت در انتخابات پیش رو به منزله حضور در جبهه حق علیه باطل است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن بیات در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با بیان اینکه نقشه‌های شوم دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور مردم در صحنه‌های مهمی چون انتخابات نقش بر آب خواهد شد، افزود: بی‌تردید دوباره شاهد نقش بر آب شدن نقشه شوم دشمنان با حضور پرشور مردم در انتخابات خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی که قرار است اسفندماه امسال برگزار شود، از جنبه‌های مختلف بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: اگر بخواهیم در شرایط کنونی کشور، تعریف درست‌تری از عرصه‌ای چون انتخابات داشته باشیم، باید گفت که شرکت در انتخابات به مثابه قرار گرفتن در جبه حق علیه باطل است.

خطیب موقت نماز جمعه زنجان با بیان اینکه حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات یکی از اتفاقات مهمی است که در چنین عرصه مهمی باید رخ دهد، ادامه داد: آنچه که در این عرصه بیش از همه حائز اهمیت است، حضور آگاهانه در انتخابات است؛ چرا که این حضور آگاهانه منجر به یک انتخاب آگاهانه و اصلح و در نتیجه تأثیرگذاری مطلوب در تصمیم‌گیری‌ها خواهد شد.

بیات با یادآوری اینکه دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به نظام از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و برای همه عرصه‌ها از جمله انتخابات برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده‌اند، خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای اصلی دشمن در عرصه انتخابات، ایجاد دودستگی و نفاق است، این در حالی است که ملت غیور ایران اسلامی همواره با حضور خود در صحنه‌های مختلف، همبستگی مثال‌زدنی خود را به جهانیان اثبات کرده‌اند.

امام جمعه موقت زنجان با تاکید بر اینکه یکی از آگاهی‌هایی که امروز جامعه به آن نیاز دارد، این است که این کشور به همه آحاد مردم تعلق داشته و نباید با نسبت دادن آن به طیف خاصی، در آتش نفاق و دودستگی هیزم ریخت، عنوان کرد: حضور اقشار مختلف مردم در دوران دفاع مقدس نمونه بارز همبستگی و دوری از نفاق بود که این موضوع باید در عرصه انتخابات نیز نمود داشته باشد.

وی با یادآوری اینکه یکی از رویکردهای امروز دشمن در منطقه خاورمیانه، ایجاد نفاق و دودستگی بین مردم غزه، فلسطین و یمن است، گفت: یکی از اهداف اصلی دشمن در اتفاقات اخیر منطقه، سرکوب کردن حامیان اصلی فلسطین است، از این رو به هیچ وجه نباید از دشمن ترسی به خود راه دهیم.

بیات در ادامه با اشاره به مناسبت‌های پیش رو، به پنجم دی‌ماه روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی اشاره و اظهار کرد: یکی از اولویت‌ها در هنگام وقوع بلایا و حوادث، مدیریت این حوادث است.

کد خبر 5973379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha