دستیار ویژه استاندار سیستان و بلوچستان در امر مردمی سازی:

سیستان وبلوچستان در جایگاه دوم کشوری طرح ملی شهریاران قرار گرفت

سیستان وبلوچستان در جایگاه دوم کشوری طرح ملی شهریاران قرار گرفت

زاهدان- دستیار ویژه استاندار سیستان وبلوچستان در امر مردمی سازی دولت از کسب رتبه دوم این استان در طرح ملی شهریاران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جعفری صبح شنبه در جمع خبرنگاران افزود: طرح ملی شهریاران، بستری برای حمایت از ایده‌ها، طرح‌های اجرا شده و قابل اجرا با محوریت مردم ویژه اساتید و نخبگان دانشگاهی، حلقه‌های میانی، گروه‌های مردمی و جهادی و سازمان‌های مردم نهاد است که از آذرماه امسال و همزمان با سراسر کشور در سیستان وبلوچستان نیز آغاز شد.

وی اظهار کرد: برای اجرای این طرح حمایت و استقبال خوب مردم و جامعه هدف را در استان شاهد بودیم که در بخش‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، کشاورزی، محیط زیست، ادیان و مذاهب، فرهنگی اجتماعی و هنر و رسانه، بهداشت و سلامت و علمی پژوهشی ایده و طرح‌های خود را ثبت کردند.

به گفته جعفری، مهلت زمان تعیین شده برای ثبت نام در این طرح در حال حاضر به اتمام رسید و جامعه نخبگان و گروه‌های جهادی و مردمی سیستان وبلوچستان با ثبت هفت هزار و ۷۶۳ طرح و ایده، موفق به کسب رتبه دوم در سطح کشور شدند که نشان از دغدغه مندی و علاقه وافر مردم استان به شرکت در فعالیت‌های جهادی و مشارکت در حل امور با محوریت مردم دارد.

وی ادامه داد: در مرحله دوم طرح شهریاران نیز ایده‌های برتر انتخاب شده و مورد ارزیابی، داوری، حمایت قرار می‌گیرند که در نهایت نیز به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

کد خبر 5973642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha