هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست در «طولکرم»

هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست در «طولکرم»

همزمان با افزایش حمله های ارتش رژیم صهیونیستی به کرانه باختری نیروهای مقاومت در این منطقه از عملیات ضدصهیونیستی خود در طولکرم خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گردان طولکرم وابسته به سرایا القدس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای فلسطینی موفق شدند در جریان یک عملیات ضدصهیونیستی عناصر نظامی اشغالگر در ورودی الکرک واقع در دیرالغصون را هدف قرار دهند. در جریان این عملیات تعدادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما بر آمادگی بالای نیروهای خود برای مقابله با هرگونه تجاوزی از سوی عناصر صهیونیست در شهر طولکرم و اردوگاه و حومه این شهر تاکید می‌کنیم.

در این بیانیه تاکید شده است: ما به ملت فلسطین و تمام آزادگان این اطمینان را می‌دهیم که نیروهایمان در سلامتی کامل به سر برده و اشغالگران جنایتکار را هدف قرار می‌دهند.

در همین راستا گزارش‌های رسانه‌ای از هدف قرار گرفتن اکثر ایست‌های بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف طولکرم به ویژه در تسانعوز، اونی خیتفس و الطیبه حکایت دارد.

این در حالی است که کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرده است که تعداد بازداشتی‌ها در کرانه باختری از تاریخ هفت اکتبر تاکنون به چهار هزار و ۶۷۵ تن افزایش یافته است.

حمله چند روز قبل اشغالگران صهیونیست به نابلس نیز خیلی زود با واکنش نیروهای فلسطینی روبرو شد و نیروهای متجاوز در مجاورت میدان شهدا در مرکز نابلس با بمب قوی هدف قرار گرفتند.

نیروهای مقاومت همچنین خودروهای اشغالگران را که به نابلس یورش بردند، در خیابان فلسطین و میدان شهدا هدف قرار دادند.

گردان‌های شهداالاقصی نیز اعلام کرد: مجاهدان ما نیروهای اشغالگر را در چند منطقه از شهر نابلس هدف قرار دادند.

کد خبر 5973665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدحسین IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      1 0
      زنده باد مقاومت فلسطین! ✌🌱🇵🇸