۲ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱

رییس سازمان دارالقرآن الکریم:

شورای توسعه فرهنگ قرآنی نیازمند مردمی‌سازی و سامان‌بخشی است

شورای توسعه فرهنگ قرآنی نیازمند مردمی‌سازی و سامان‌بخشی است

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در پیامی به دبیر جدید شورای توسعه فرهنگ قرآنی بیان کرد که شورا به عنوان کانون اصلی راهبری امور قرآنی کشور نیازمند تحول، مردمی‌سازی بیشتر متناسب با گام دوم انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین تقی‌زاده، رییس سازمان دارالقرآن الکریم طی پیامی به دبیر جدید شورای توسعه فرهنگ قرآنی، انتخاب وی با بالاترین رأی اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی را به ایشان تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است؛

برادر عزیز و همسنگر قرآنی جناب حجت الاسلام سید مصطفی حسینی خدا را شاکرم که بار دیگر فرصت خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم برای جنابعالی آن هم در عرصه‌ای مهم و اثرگذار فراهم شد.

شورای توسعه فرهنگ قرآنی به عنوان کانون اصلی سیاستگذاری و راهبری امور قرآنی کشور قطعاً نیازمند تحول، مردمی سازی و سامان بخشی بیشتر به تحولات قرآنی متناسب با گام دوم انقلاب اسلامی است که امیدوارم با تخصص، تعهد، خُلق قرآنی و تجربیات ارزشمندتان گام‌های بلندی محقق شود.

ضمن آرزوی توفیقات روزافزون برای حضرتعالی و دعوت از تمامی نهادها، سازمان‌ها و ارگان‌ها برای هم‌افزایی و تعامل حداکثری با این نهاد مقدس، آمادگی خود را برای همکاری‌های مقتضی در شئونات مختلف قرآنی کشور، صمیمانه اعلام می‌دارم.

کد خبر 5973790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha