۲ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۰۴

در دانشگاه شهیدبهشتی؛

شانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت برگزار شد

شانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت برگزار شد

شانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت ویژه آثار و دستاوردهای اتحادیه ها و انجمن های علمی دانشجویی صبح امروز در دانشگاه شهید بهشتی با حضورمعاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، دکتر جهانگیری معاون فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی در افتتاحیه این‌مراسم گفت: ما در مهمترین قسمت جشنواره بین المللی حرکت، بخش نمایشگاهی جشنواره داریم که امروز و فردا برگزار می‌شود و در این دوره ۴۰۰ دانشجو از انجمن علمی۷۰ دانشگاه سراسری در این جشنواره شرکت کرده اند.

وی افزود: تیم اجرایی جشنواره تلاش خود را از مدت ها قبل برای اینکه میزبانی خوبی برای این جشنواره باشند اغاز کرده بود. دانشجویان از این فرصت برای مشارکت با صنعت در سراسر کشور استفاده کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی افزود: در موازات نمایشگاه، ۸ نشست با هدف تعامل بین انجمن های علمی سراسر کشورنیز پیش بینی شده است.

وی افزود: امیدواریم مجموعه دانشگاه شهید بهشتی بتواند میزبان خوبی باشد و همگی دست پر دستاوردهای قابل ملاحظه ای از این دانشگاه به ارمغان ببرید.

در ادامه دکتر آقامیری رییس دانشگاه شهید بهشتی با تشکر از دکتر عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی وزارت علوم برای اینکه دانشگاه شهید بهشتی را برای میزبانی انجمن های علمی انتخاب کرده اند افزود: خیلی خوشحالم صبحم را با حضور در این جلسه آغاز کردم احساس می کنم یک حرکت خوب را شما را در کشور آغاز کرده اید.

وی خطاب به دانشجویان فعال در انجمن های علمی گفت: اگر کار می‌کنید الان کار کنید بعدها دهها عامل پیش می آید که نمی‌توانید با فراغ بال کار انجام دهید.

رییس دانشگاه شهید بهشتی افزود: حضور در انجمن علمی بهانه است تا شما ظهور پیدا کنید . فرصت به سرعت می‌گذرد هر کاری می خواهید انجام بدهید الان انجام بدهید ‌ کار علمی قدرت است . انجمن های علمی باید خروجی داشته باشند و خروجی آن تربیت آدم هایی است که آمده ودر حال کار هستند.

وی ادامه داد: دانشجویانی که در انجمن های علمی عضو هستند دانشجویان توانمندی هستند که توانایی دارند و من از شما در خواست می کنم دوره های کارشناسی ارشد و دکتری را در این دانشگاه تحصیل کنید. . اینجا خانه علم و دانش است و برای انجمن های علمی فضا باز است.

کد خبر 5973844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha