۲ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۴۲

رئیس میراث‌فرهنگی نیر:

پرداخت بیمه صنعتگران صنایع‌دستی اردبیل به جد پیگیری می‌شود

پرداخت بیمه صنعتگران صنایع‌دستی اردبیل به جد پیگیری می‌شود

نیر- رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نیر گفت: موضوع بیمه صنعتگران صنایع‌دستی یکی از مسائل همیشگی فعالان این حوزه است که به جد مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صلحی بعد از ظهر شنبه در دیدار با فعالان و مربیان حوزه صنایع‌دستی شهرستان سرعین اظهار کرد: موضوع بیمه صنعتگران صنایع‌دستی نیز یکی از مسائل همیشگی فعالان این حوزه است و مقرر شد معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل در این مورد مساعدت داشته باشد.

وی با بیان اینکه پرداخت حق‌الزحمه مربیان صنایع‌دستی یکی از مشکلات موجود در موضوع برگزاری کارگاه‌های آموزشی است، ادامه داد: در راستای این موضوع مقرر شده پرداخت به موقع آن در دستور کار قرار گیرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نیر با اشاره به بیان مسائل و مشکلات موجود در حوزه صنایع دستی ادامه داد: صنعتگران در رابطه به موضوعات پیرامون آموزش صنایع‌دستی و تولید محصولات با کیفیت نیز اهتمام ویژه داشته باشند.

صلحی با بیان اینکه بیش از ۶۰ رشته صنایع‌دستی در استان اردبیل فعال است، خاطرنشان کرد: ما شرایط خوبی را در تولید صنایع دستی در قالب کارگاه‌های کوچک، متوسط و همچنین واحدهای مسکونی هنرمندان شاهد هستیم.

کد خبر 5974136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha