۲ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۴۶

معاون دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

۲ درمانگاه متخلف در اردبیل پلمب شد

۲ درمانگاه متخلف در اردبیل پلمب شد

اردبیل- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت:یک درمانگاه دندانپزشکی و یک درمانگاه عمومی شبانه روزی در اردبیل به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات شناسایی و پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، رامین نسیمی دوست عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی بازدیدهای مداوم کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه و با همکاری اداره اماکن، یک درمانگاه دندانپزشکی و یک درمانگاه عمومی شبانه روزی در اردبیل، به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه از جمله بکارگیری افراد فاقد صلاحیت و پروانه، پلمب شد.

وی با بیان اینکه پرونده این دو درمانگاه به مراجع قضائی ارجاع شد، گفت: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی، دندانپزشکی، طب سنتی، کاشت مو و زیبایی در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با بیان اینکه یکی از وظایف حوزه درمان حفظ سلامت آحاد جامعه است، افزود: بر اساس وظیفه ذاتی هرجایی مورد خلافی در زمینه ارائه خدمات مشاهده شود به طور حتم بدون اغماض برخورد خواهد شد.

نسیمی دوست خاطرنشان کرد: همشهریان می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی، دندانپزشکی و طب سنتی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گزارش کنند.

کد خبر 5974228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • DK ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
      11 0
      عالی
    • مهدی IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
      13 1
      جان انسان ها در مقابل زیاده خواهی عده ای به بازی گرفته شده از این آدم های متخلف کم نداریم. افراد غیر مرتبط تحصیلی و نقص قوانین در حوزه درمان باعث سو استفاده بی شمار می شود.
    • رحمن AE ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
      37 5
      چرا مراکز متخلفی که حتی منجر به پلمپ شده را معرفی نمیکنن.حمایت از متخلفین نیست؟