۲ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۵۱

مسئول سازمان بسیج رسانه هرمزگان اعلام کرد؛

۱۲ دی‌ماه آخرین مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر

۱۲ دی‌ماه آخرین مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر

بندرعباس - مسئول سازمان بسیج رسانه هرمزگان اعلام کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان هرمزگان را ۱۲ دی‌ماه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرسول جلالی اظهار کرد: اصحاب رسانه استان تا پایان روز دوازدهم دی ماه، مهلت دارند آثار تولیدی خود را به جشنواره رسانه ای ابوذر استان هرمزگان ارسال نمایند و تاکید می‌شود که این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مرحله کشوری جشنواره در بهمن ماه برگزار می شود لذا اختتامیه مرحله استانی باید در دی‌ماه برگزار شود.

فراخوان نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و ششمین دوره جشنواره استانی در قالب‌های گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی و مستند پادکست اعلام شد.

محورهای این دوره از جشنواره شامل شعار سال «مهار تورم، رشد تولید»، «جهاد تبیین»، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاوردهای انقلاب اسلامی»، «امید و نشاط آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزند آوری»، «سبک زندگی ایرانی و اسلامی» و «رسانه و گروه‌های جهادی» بوده و بخش ویژه «آزادی قدس» به آن اضافه شده است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی بسیج رسانه مراجعه کنند.

کد خبر 5974438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha