۳ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۰۸

معاون مشارکت کمیته امداد اردبیل:

۶۰۰۰ بسته یلدایی توزیع شد

۶۰۰۰ بسته یلدایی توزیع شد

اردبیل- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در قالب پویش یلدای مهربانی و مساعدت به خانواده‌های نیازمند، ۶ هزار بسته یلدایی تهیه و در بین این خانواده‌ها توزیع شد.

جلیل قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در هفته گذشته و با همراهی مراکز نیکوکاری در شهرهای مختلف استان به ارزش ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی و خیرخواهانه جمع‌آوری شد تا در قالب بسته‌های یلدایی بین نیازمندان توزیع شود.

وی تصریح کرد: ۱۰ میلیارد ریال از این مبلغ نقدی بوده و مابقی به شکل اجناس و سبد کالا تهیه و توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: از طریق منطقه یک اردبیل با جمع‌آوری ۳۵۸ میلیون تومان کمک‌های نقدی، به پویش «یلدای مهربانی» مساعدت شده است.

قدیمی افزود: در منطقه ۲ اردبیل، سه میلیون و ۶۹۰ هزار تومان به صورت نقد جمع‌آوری و تقدیم خانواده‌های نیازمند شده تا در شب یلدا بتوانند مایحتاج خود را تهیه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در مجموع کمیته امداد بالغ بر ۹۹۴ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان به همراه مساعدت ۸۵۴ میلیون تومانی مراکز نیکوکاری سعی کرده تا دستگیر خانواده‌های بی‌بضاعت در این ایام و برپایی سنت شب چله باشد.

قدیمی اضافه کرد: در شهرستان بیله‌سوار ۷۵ میلیون تومان، پارس‌آباد ۳۱۱ میلیون تومان، کوثر ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، گرمی ۲۴۲ میلیون تومان، نمین سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ارشق ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، شاهرود پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، خورش‌رستم هفت میلیون تومان، نیر ۱۵ میلیون تومان، انگوت ۱۳ میلیون تومان، سرعین ۵۰ میلیون تومان و اصلاندوز ۳۶ میلیون تومان کمک‌های مردمی به یلدای مهربانی بوده است.

وی بیان کرد: در شهرستان خلخال بیش از ۳۲۸ بسته غذایی به همراه ۲۰۰ عدد مرغ تهیه و در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

قدیمی در ادامه سخنان خود یادآور شد: در شهرستان کوثر ۸۵۰ بسته غذایی هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان با همراهی خیران و مراکز نیکوکاری تهیه و توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در مشگین‌شهر نیز یک‌هزار بسته غذایی و شب یلدایی با همراهی خیران و مراکز نیکوکاری هر بسته به ارزش ۵۰۰ هزار تومان تهیه و در این ایام در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

کد خبر 5974572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
      0 0
      سلام کدوم بسته یلدایی تواستان سیستان بلوچستان چراتوزیع نشداستان فقیر .توهیچ شهرش توزیع نشدد