۳ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۴۵

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کردستان:

ایجاد شور و نشاط و رضایتمندی نوعی پدافند است

ایجاد شور و نشاط و رضایتمندی نوعی پدافند است

سنندج_ مدیرکل پدافند غیرعامل استان کردستان گفت: ایجاد شور، نشاط و رضایتمندی نوعی پدافند است که خوشبختانه مدیریت شهری در این دوره توانسته به بهترین شیوه ممکن در این راستا قدم بردارد.

به گزارش خبرنگار مهر؛ محمدرضایی ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر سنندج که با محور تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیرمجاز بلوار نظام مهندسی برگزار شد، اظهار کرد: با تقدیر از فعالیت‌های شهرداری در اجرای پروژه‌های مختلف در سطح شهر اظهار کرد: اجرای این پروژه‌ها موجب ایجاد رضایتمندی و شور نشاط اجتماعی بین مردم شده است.

وی اضافه کرد: ایجاد شور نشاط و رضایتمندی نوعی پدافند است که خوشبختانه مدیریت شهری در این دوره توانسته به بهترین شیوه ممکن در این راستا قدم بردارد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کردستان افزود: امروز عزم مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی، رفاهی و زیرساختی با دیدگاه محله محوری و تحقق عدالت اجتماعی مسیر توسعه شهر را بیش از پیش تسهیل بخشیده است.

مالکین واحدهای غیرمجاز فرصت طلایی تبدیل حکم تخریب به جریمه را از دست ندهند

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج نیز در این جلسه اظهار کرد: در سنوات گذشته طی یکی دو دهه اخیر تعدادی مغازه به صورت غیرمجاز احداث شده که اکنون مشمول جریمه شده‌اند.

عزت رضایی گفت: در بند ت تبصره ۶ علیرغم اینکه شورا مصوب کرد ۵۰ درصد مبلغ پرداخت شود چرا که مبلغ بالاست و به لحاظ اقتصادی برای مالکین واحدهای غیرمجاز مقرون به صرفه نیست این جریمه را پرداخت کنند.

وی خاطرنشان کرد: مالکین واحدهای غیرمجاز فرصت طلایی تبدیل حکم تخریب به جریمه را از دست ندهند، گفت: هرچند این روال قانونی است و باید طبق شرع و قانون اجرایی شود، ولی برای حمایت از شهروندان معتقدیم باید راه حلی را که جامع شرایط باشد انتخاب کنیم.

کد خبر 5975098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha