۴ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۰۳

فردا سه‌شنبه؛

مراسم وداع با اولین شهید مدرسه عالی مطهری برگزار می‌شود

مراسم وداع با اولین شهید مدرسه عالی مطهری برگزار می‌شود

آیین وداع با پیکر طلبه پاسدار شهید سید کمال خالقی سه‌شنبه ۵ دی مصادف با شب وفات حضرت ام‌البنین (ع) در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین وداع با پیکر طلبه پاسدار شهید سید کمال خالقی اولین شهید مدرسه عالی شهید مطهری در دوران دفاع مقدس با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان و خاطره گویی حجت الاسلام حاجی علی اکبری هم حجره‌ای این شهید سه شنبه ۵ دی مصادف با شب وفات حضرت ام البنین (ع) همزمان با نماز مغرب و عشا در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار می‌شود.

در این مراسم خانواده معظم شهید، علما، فضلا، طلاب، دانشجویان و آحاد مردم حضور دارند.

شهید سید کمال خالقی، بیست و سوم دی ۱۳۴۰ در تهران چشم به دنیا آمد. پدرش سید محمد و مادرش، ام‌البنین نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته ریاضی و حوزوی درس خواند. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. ششم اسفند ۱۳۶۲ در جزیره مجنون عراق شهید شد.

خانواده خالقی دو شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند که سید مهدی خالقی اولین شهید این خانواده است و سیدکمال دومین شهید خانواده بوده که او اولین طلبه شهید مدرسه عالی شهید مطهری است.

سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین به همراه مسئولین معراج شهدا و عوامل برنامه یلدای ایرانی با حضور در منزل مادر شهید، خبر شناسایی را به خانواده شهید اطلاع دادند.

شهید سیدکمال خالقی از شهدای عملیات خیبر است که پیکرش از ۴۰ سال پیش تا کنون در جزیره مجنون جنوبی مانده بود که پیکرش در عمق بیش از ۳ متری از سطح زمین در جریان عملیات تفحص شهدا روز دوشنبه ۲۷ آذر پیدا شد.

این‌برنامه فردا شب سه‌شنبه ۵ دی مصادف با شب وفات حضرت ام البنین (ع) همزمان با نماز مغرب و عشا در مدرسه عالی شهید مطهری واقع در میدان بهارستان برگزار می‌شود.

کد خبر 5975215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha