۳ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۴۹

با حضور رییس سازمان زندان‌ها؛

۴ پروژه در حوزه زندان‌های استان سمنان افتتاح شد

۴ پروژه در حوزه زندان‌های استان سمنان افتتاح شد

سمنان- مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی استان سمنان از افتتاح چهار پروژه عمرانی با حضور رییس سازمان زندان‌های کشور در سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امید کهربایی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی اردوگاه حرفه آموزی سمنان، از افتتاح چهار پروژه عمرانی در حوزه سازمان زندان‌های استان سمنان با حضور رئیس سازمان زندان‌های کشور خبر داد.

وی با بیان اینکه فاز اول کانون اصلاح و تربیت استان سمنان یکی از طرح‌های افتتاح شده امروز بود، افزود: این مرکز با یک هزار و ۳۰۰ متر مربع شامل ساختمان اداری، بخش آموزشی، کلاس‌های درسی و همچنین فضای فعالیت‌های فرهنگی و خوابگاهی از امروز آغاز به کار کرده است.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان گفت: برای فاز اول کانون اصلاح و تربیت سمنان تا کنون پنج میلیارد تومان هزینه شده است.

کهربایی با بیان اینکه سه کارگاه اشتغال در زندان مرکزی و اردوگاه حرفه آموزی استان سمنان دومین طرحی بود که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت، تاکید کرد: بیش از ۶۰ درصد از زندانیان سمنان می‌توانند در این فضا آموزش‌های مهارتی و اشتغال زایی داشته باشند.

وی افزود: مرکز مهارت آموزی زندانیان اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی استان سمنان از دیگر طرح‌هایی بود که با حضور رئیس سازمان زندان‌های کشور امروز به بهره برداری رسید.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی استان سمنان همچنین ادامه داد: واحد ملاقات اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی سمنان از دیگر طرح‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

کهربایی با بیان اینکه این مرکز ۴۰۰ متر مربع زیربنا داشته و ۸۰۰ میلیون تومان برای تجهیز آن هزینه شده است، ابراز کرد: ۱۳ اتاق کابین برای ملاقات کابینی زندانیان با خانواده‌ها یکی از بخش‌های این مرکز محسوب می‌شود.

وی افزود: اتاق ملاقات خصوصی و بخش استراحت خانواده‌های مددجویان اردوگاه حرفه‌آموزی از جمله دیگر بخش‌های این طرح محسوب می‌شود که امروز به بهره برداری رسید.

کد خبر 5975416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha