۴ دی ۱۴۰۲، ۸:۵۴

سایت پرتغالی: با ۳ اخراجی، مورایس با سپاهان ناکام ماند

سایت پرتغالی: با ۳ اخراجی، مورایس با سپاهان ناکام ماند

یکی از سایت های پرتغالی به دیدار تیم های سپاهان و آلومینیوم در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران پرداخته است و عامل اصلی ناکامی این تیم را اخراج ۳ بازیکن دانسته است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان روز گذشته یکشنبه ۳ دی و در هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ و در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان آلومینیوم بود و در پایان این بازی و در حالی که ۸ نفره بود با نتیجه یک بر صفر نتیجه را به میهمان خود واگذار کرد.

سپاهان در حالی که می‌توانست با پیروزی در این بازی به صدر جدول رده بندی برسد، اما با شکست برابر آلومینیوم ضمن از دست دادن فرصت صدرنشینی با ۲۷ امتیاز در مکان دوم جدول باقی ماند.

در همین رابطه سایت پرتغالی زبان «noticiasaominuto» به بازتاب شکست سپاهان تحت هدایت ژوزه مورایس پرداخته و یکی از دلایل شکست سپاهان را اخراج ۳ بازیکن (رضا اسدی، برایان دابو و محمد کریمی) دانسته است.

در مطلب این سایت آمده است: پس از اینکه دیدار تیم‌های سپاهان و آلومینیوم در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، تیم میهمان در دقیقه ۸۰ و در غفلت شاگردان مورایس توسط عارف حاجی عیدی به گل دست یافت.

با اخراج در دقیقه ۸۶ کار برای سپاهان سخت شد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۸۷ برایان دابو و پس از آن محمد کریمی در وقت‌های اضافه نیمه دوم با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شدند تا سپاهان ۸ نفره این دیدار را به پایان برساند.

سایت پرتغالی: با ۳ اخراجی، مورایس با سپاهان ناکام ماند

کد خبر 5975607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha