۵ دی ۱۴۰۲، ۹:۳۷

تیم دست‌وپا بسته‌ای نیستیم؛

کتیرایی: جوانان پاس مقابل متمول‌ها مبارزه می‌کنند/ کیفیت مهم است

کتیرایی: جوانان پاس مقابل متمول‌ها مبارزه می‌کنند/ کیفیت مهم است

سرمربی تیم کاراته پاس گفت: چهره شاخصی در تیم خود برای فصل جدید نداریم ولی همانند سال‌های گذشته مدعی هستیم و با همین جوانان با انگیزه به مصاف تیم‌های پرستاره و متمول می‌رویم.

علیرضا کتیرایی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: شرایط تیم ما نسبت به سال گذشته که موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شدیم، متفاوت است. برخی نفرات شاخص خود را به دلیل پایان خدمت سربازی از دست دادیم و شرایط تیم ما هم به شکلی نیست که بخواهیم قراردادهای بالا با ملی پوشان ببندیم. به همین دلیل روی جوانان با آتیه سرمایه گذاری می‌کنیم.

وی افزود: البته تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم، پاس همیشه از مدعیان سوپر لیگ کاراته بوده و در این فصل هم به جوانان اعتماد کردیم و چند جوان با آتیه که سابقه دعوت به اردوی تیم ملی را دارند را جذب کردیم. با همین جوانان که انگیزه بالایی دارند به مصاف تیم‌هایی می‌رویم که هزینه زیادی کردند و با ملی پوشان خود برای روی تاتامی می آیند.

قهرمان سابق آسیا در خصوص افزایش تیم‌های حاضر در سوپر لیگ گفت: اینکه تیم‌های حاضر در لیگ نسبت به سال گذشته افزایش یافته خیلی خوب است، ولی باید کیفیت فنی هم مد نظر قرار داد. هر چند نمی‌توان از هم اکنون در خصوص مسائل فنی لیگ صحبت کرد. باید چند هفته رقابت‌های لیگ را مشاهده کرد و بعد در این خصوص اظهار نظر داشت، ولی معتقدم تعداد تیم‌ها مهم نیست، مهم کیفتی تیم‌های شرکت کننده است که از چه کاراته کاهایی استفاده می‌کنند.

کتیرایی در پایان گفت: فکر می‌کنم در فصل جدید هم دو تیم بیمه تعاون و دانشگاه آزاد که شرایط مالی بهتری نسبت به سایر تیم‌ها داشته و اغلب ملی پوشان و کاراته کاهای شاخص را به خدمت می‌گیرند، مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند، ما هم در این میان برای کسب جایگاه مناسبی تلاش می‌کنیم. جوانان ما انگیزه بالایی برای موفقیت دارند که فکر می‌کنم پارامتر مهمی باشد.

کد خبر 5975725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha