۴ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰

فرصت طلایی از دست رفت؛

آمار منفی سپاهان مقابل ملوان و آلومینیوم/طلسم چند ساله اصفهانی‌ها

آمار منفی سپاهان مقابل ملوان و آلومینیوم/طلسم چند ساله اصفهانی‌ها

تیم فوتبال سپاهان در سال های اخیر موفق به شکست دادن دو تیم ملوان و آلومینیوم نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان روز گذشته یکشنبه ۳ دی و در هفته چهاردهم لیگ برتر در حالی که می‌توانست با پیروزی برابر آلومینیوم اراک به صدر جدول برسد مقابل این تیم و در ورزشگاه نقش جهان تن به شکست داد تا همچنان با ۲۷ امتیاز در مکان دوم جدول پشت سر استقلال تهران قرار گیرد.

سپاهان تا پیش از دیدار با تیم‌های گل گهر و شمس آذر، در فصل بیست و سوم برابر تیم‌های ملوان و آلومینیوم شکست خورده است. با نگاهی به آمار مصاف سپاهان مقابل این دو تیم در سال‌های اخیر متوجه خواهیم شد که زردپوشان اصفهانی در ۷ بازی اخیر خود مقابل ملوان به پیروزی دست نیافته‌اند و آخرین برد آنها به تاریخ ۳ اسفند ۱۳۹۱ برمی‌گردد که موفق شدند در خانه و با نتیجه ۳ بر یک ملوان را شکست دهند.

در تقابل با آلومینیوم هم سپاهانی‌ها آمار مشابهی دارند. آخرین پیروزی آنها برابر نماینده استان مرکزی به تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ بر می‌گردد که آنها توانستند با نتیجه ۶ بر یک شکست سنگینی را بر آلومینیوم تحمیل کنند و در ۶ تقابل رو در روی این دو تیم تاکنون سپاهان نتوانسته به پیروزی دست یابد.

سپاهان که در این فصل بازیکنان خوبی را در ترکیب خود دارد در نیم فصل اول در پیروزی برابر این دو تیم ناکام ماند تا از ملوان و آلومینیوم به عنوان گربه سیاه های سپاهان نام برد.

کد خبر 5975918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha