۴ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۴۸

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد:

«یزدِ نوین» مسیری جدید در توسعه استان یزد است

«یزدِ نوین» مسیری جدید در توسعه استان یزد است

یزد- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد، سند یزد نوین را مسیری جدید و تازه در توسعه استان معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید دهقانی زاده در در نشست بررسی گزارش اقدامات محورهای ۱۵ گانه برنامه تحولی یزدِ نوین با بیان اینکه روزمرگی یکی از مهم‌ترین چالش‌های توسعه استان یزد است، سند تحولی یزدِ نوین را مسیری تازه و جدید در فرآیندهای تحولی و توسعه‌ای استان دانست و گفت: مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان امیدواری تازه‌ای را در استان در جهت برنامه‌های تحولی و توسعه ایجاد کرده است.

دهقانی‌زاده افزود: در همین راستا مدیریت ارشد استان نیز تأکید دارد فرآیندهای تحولی و توسعه‌ای ذیل این مرکز تعریف شوند.

وی با تاکید بر اینکه رضایت شهروندان از عملکرد ادارات و دستگاه‌های اجرایی امری مهم در ارزیابی فعالیت‌های آنان در جشنواره شهید رجایی است، ایجاد رضایتمندی را از اهداف تحولی سند یزدِ نوین عنوان کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با اشاره به نقش بخش خصوصی در کنار بخش دولتی برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان گفت: اهمیت بخش خصوصی در این بوده که از روندهای عادی و روزمره به دور است و می‌تواند به بخش دولتی در این زمینه نیز کمک کند.

در این نشست که با حضور تیم کنترل و پایش پروژه‌های تحولی یزدِ نوین برگزار شد، گزارش پیشرفت گزارش کار و اقدامات محورهای ۱۵ گانه این سند و نیز وضعیت پروژه‌های اولویت دار هر محور بررسی شد.

گفتنی است؛ وضعیت و پیشرفت کار پروژه‌های تحولی یزدِ نوین به صورت برخط توسط مسئولان ارشد استان قابل رصد است و نشست تحلیل و بررسی آن‌ها به صورت هفتگی در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 5976527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha