۵ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۵۶

مدیرکل غله اردبیل:

هیچ کمبودی در ذخیره گندم اردبیل وجود ندارد

هیچ کمبودی در ذخیره گندم اردبیل وجود ندارد

اردبیل- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: تامین نیازمندهای استراتژیک مردم استان از مصادیق پدافند غیرعامل است و در حال حاضر هیچ کمبودی در ذخیره گندم اردبیل وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نوبخت صبح سه شنبه در بازدید از کارخانجات آردسازی و انبار مکانیزه ۲۰ هزار تنی اداره کل غله اردبیل به همراه مدیرعامل پدافند استان اردبیل اظهار کرد: ذخیره سازی کافی کالاهای اساسی و گندم از مصادیق بارز موضوع پدافند غیرعامل تلقی شده و ذخایر در مواقع لزوم و بحران احتمالی در تنظیم بازار و تأمین سبد خانوار حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: دراین راستا اداره کل غله استان همواره برای تامین وذخیره سازی کالاهای اساسی و استراتژیک پای کار بوده و هیچ گونه کمبود و مشکلی دراین خصوص وجود ندارد.

نوبخت به وظایف حساس و استراتژیک اداره کل غله در ذخیره سازی، تأمین و توزیع گندم، آرد، نان و سایر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم اشاره کرد و افزود: خوشبختانه امسال ذخیره سازی گندم در استان خوب بود و مقدار مورد نیاز استان در سال جاری وسال بعد ذخیره شده است.

در این بازدید مدیرعامل پدافند غیرعامل استان اردبیل نیز اظهار کرد: حفاظت از زیرساخت‌ها و مراکز ذخیره و تامین گندم به عنوان مراکز ثقل مایحتاج مردم در این استان، یکی از بخش‌های مهم و مورد توجه پدافند غیرعامل است و ذخیره سازی گندم و آرد استان اردبیل در شرایط مطلوب قرار دارد.

محمدحسن پستی افزود: تامین مایحتاج عمومی مردم اردبیل به خصوص ذخیره‌سازی غله و گندم از نیازهای مهم جامعه محسوب شده و امنیت، حفاظت و ایمنی مراکز ذخیره سازی کالای استراتژیک گندم وکارخانجات آردسازی از منظر پدافند غیرعامل بسیار ضروری و با اهمیت است و در این راستا هیچگونه مشکلی در ذخیره سازی وتامین کالاهای استراتژیک در استان وجود ندارد.

کد خبر 5976759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha