۵ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۵۵

تبریز منتظر عذرخواهی ملوان

بیانیه باشگاه تراکتور به خاطر اتفاقات تلخ انزلی

بیانیه باشگاه تراکتور به خاطر اتفاقات تلخ انزلی

باشگاه تراکتور انتظار دارد به طور رسمی از هوادارانش به ویژه بانوانی که توسط هواداران خانم تیم میزبان مورد اهانت و اذیت قرار گرفته‌اند، عذرخواهی و دلجویی کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه تراکتور، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه که روز دوشنبه گذشته ۴ دی‌ماه در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی حضور داشت و از نزدیک شاهد اتفاقات رخ داده در دیدار «ملوان – تراکتور» بود.

او بلافاصله پس از سوت پایان بازی، شکایت رسمی باشگاه در خصوص فحاشی، آزار و اذیت چند نفر از هواداران خانم تراکتور، استفاده از لیزر و پرتاب بطری از سوی هواداران منتسب به باشگاه ملوان را به ناظر بازی ارائه کرد. همچنین مدیرعامل باشگاه به طور جدی ابعاد ماجرای اهانت و تعرض به هواداران تراکتور را پیگیری کرده و تمامی مستندات لازم در این راستا توسط باشگاه تهیه و به سازمان لیگ ارسال شده است.

باشگاه تراکتور ضمن محکومیت تمامی اتفاقات رخ داده، خواستار برخورد جدّی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با خاطیان است. همچنین انتظار می‌رود مسؤولان باشگاه ملوان که ارتباط خوبی با باشگاه تراکتور دارند، به طور رسمی از هواداران تراکتور، به ویژه بانوانی که توسط هواداران خانم تیم میزبان مورد اهانت و اذیت قرار گرفته‌اند، عذرخواهی و دلجویی کنند.

کد خبر 5976834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد امانی IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      56 14
      اگه هواداران تیم تبریز اینکار را کرده بودن کلآ از حضور هواداران محروم میشدن مادالمعر و شش هفت میلیارد جریمه .ولی الان هیچ اتفاقی نیفتاده کمیته انضباطی وارد عمل شود
    • علیرضا US ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      43 3
      اینکار از هر کی وهر تیمی انجام بپذیرد خلاف شیوه ایرانی است
    • ایرانی US ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      4 0
      بهتر است باشگاه ها نسبت به تفهیم و ارشاد هواداران خود بخصوص هواداران و تماشاچیان خانم که به هزار زحمت و ضرب زور توانستند مجوز ورود به استادیوم ها و ورزشگاه های شهر خود و دیگر شهرهای میزبان را دریافت کرده اند بپردازند و به این موضوع توجه داشته باشند که بسیاری از افراد در صدد برهم زدن نظم و آرامش هستن
    • حسن IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      3 3
      ملوان هم در برگشت در تبریز جواب خود را خواهد گرفت
    • انزلیچی IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      1 5
      یه خانم تبریزی بلیط جایگاه بانوان ملوان رو خریده بود و بین تماشاگران خانم ملوانی نشسته بود و با گوشیش از چهره بانوان ملوانی فیلم می‌گرفت و خودش رو خبرنگار معرفی می‌کرد بعد از اینکه این خانم لو میره بانوان ملوانی بدون بی احترامی به بیرون هدایتش میکنن.. شما بگین این کار کجاش اشتباهه؟؟
    • احمد IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      3 1
      واقعا خجالت آور بودش اونهم از طرف هواداران خانم مهمان‌نوازی اینجوریه؟