۵ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت‌المقدس کردستان:

جشنواره استانی «جهادگران حوزوی» در کردستان برگزار می‌شود

جشنواره استانی «جهادگران حوزوی» در کردستان برگزار می‌شود

سنندج_مسوول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: به همت بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت‌المقدس کردستان، جشنواره استانی«جهادگران حوزوی»یادبود طلبه شهیدآرمان علی وردی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمودمحمودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جشنواره استانی «جهادگران حوزوی» یادبود طلبه شهید آرمان علی وردی به همت بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت‌المقدس کردستان با محورهای مختلف در استان برگزار می‌شود.

وی به محورهای این جشنواره پرداخت و افزود: محورهای جشنواره در رشته‌های عمران و محرومیت‌زدایی، هنر و رسانه جهادی، گفتمان‌سازی مطالبه‌گری و امیدآفرینی، سبک زندگی و شهدای جهادگر، فرهنگی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، بهداشت و سلامت، قرآن و تربیت اسلامی، زنان و خانواده، علمی و دانش بنیان، جهان اسلام بین‌الملل و محور مقاومت، اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی است.

وی؛ آموزش تحصیلی، جهاد تبیین، آسیب شناسی و حرکت جهادگری، روستا و عشایر، کشاورزی منابع طبیعی و محیط زیست، حاشیه نشینی، جهاد خدمت و خدمت مومنانه را از دیگر محورهای جشنواره جهادگران حوزوی برشمرد.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: متقاضیان آثار ارسالی را در قالب داستان، خاطره نویسی، موشن گرافی، اینفوگرافی، تصویرسازی، شرح حال نویسی به سبک سوژه یابی، مستندسازی حداکثر ۲۰ دقیقه، شعر، نماهنگ، مقاله، سرود، روایتگری تصویری، خوشنویسی، طرح‌های خلاقانه و نو کاریکاتور، فیلم کوتاه، طنز درام و غیره با موضوع جهادی؛ برای شرکت در جشنواره ارسال کنند.

حجت‌الاسلام محمودی اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا هفتم دیماه جاری به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان باید آثار خود را از طریق پایگاه‌های بسیج طلاب و یا از طریق آیدی ایتا yousofzahra12@ ارسال نمایند.

کد خبر 5976877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha