۵ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۲۵

استاندار سمنان:

تورم در استان سمنان از میانگین کشوری پایین‌تر است

تورم در استان سمنان از میانگین کشوری پایین‌تر است

سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه میزان تورم استان از میانگین کشوری پایین‌تر است، گفت: احیای واحدهای راکد از دستاوردهای مهم اقتصادی دولت در این استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی غروب سه شنبه در نشست با اعضای اتاق‌های اصناف استان سمنان به میزبانی سالن جلسات مدیریت بحران استانداری ضمن بیان اینکه راه اندازی واحدهای راکد و افزایش ظرفیت تولید از مهمترین دستاوردهای اقتصادی استان است، ابراز داشت: تلاش شد تا از تعطیلی حتی یک واحد تولیدی جلوگیری شود.

وی ضمن بیان اینکه صنوف استان سمنان تاکنون همراهی‌های مطلوبی در برهه‌های مختلف در راستای پیشبرد سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم داشتند، افزود: در سایه همین همراهی توانستیم به دستاوردهای خوب اقتصادی در استان دست یابیم.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه بر اساس سازمان آمار ایران، استان سمنان در حوزه‌های تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه همواره از میانگین کشوری پایین‌تر است، ابراز داشت: این مهم به واسطه تدین و تعهد مردم ولایتمدار و اصناف استان سمنان حاصل شده است.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: دستیابی به رشد اقتصادی مثبت و کسب جایگاه اول در استان‌های دارای رشد اقتصادی بدون نفت سطح کشور از دستاوردهای اقتصادی استان سمنان محسوب می‌شود.

وی بازاریان و صنوف استان را به جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه دعوت کرد و افزود: بازاریان و اصناف با همراهی مردم می‌توانند در راستای تقویت و تحکیم بیش از پیش امنیت و جایگاه نظام جمهوری اسلامی سهیم شوند.

کد خبر 5977420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha