۶ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۰۷

با کلیات ساخت شهرک موافقت شده؛

هاشمی: باید آیین نامه‌ای جهت شهرک مدال‌آوران تصویب شود

هاشمی: باید آیین نامه‌ای جهت شهرک مدال‌آوران تصویب شود

به گفته وزیر ورزش، دولت با کلیات ساخت شهرک مدال آوران موافقت کرده اما باید آیین نامه ای جهت نحوه تخصیص امکانات این مجموعه به تصویب برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث هاشمی در حاشیه نشست هیات دولت در مورد شهرک مدال آوران گفت: با کلیات ساخت این شهرک موافقت شده، قرار است وزارت ورزش زمین را تامین کند و وزرات راه و شهرسازی کار ساخت و ساز انجام بدهد.

وی ادامه داد: مقدمات کار فراهم شده است، در کمیسیون های مختلف دولت بررسی می شود تا با اجرای این طرح بتوانیم در دوره چهار ساله خدماتی به مدال آوران سطح اول داشته باشد.

وزیر ورزش بر لزوم تدوین آیین نامه برای شهرک مدال آوران و نحوه تخصیص امکانات آن به مدال آوران تاکید کرد و گفت: باید این آیین نامه در دولت به تصویب برسد.

هاشمی همچنین در مورد ورزشگاه جدید تهران گفت: ساخت ورزشگاه یکی از پروژه‌های بزرگ کشور است که در تاریخ ورزش کشور وجود نداشته و یک ابرپروژه تعریف شده است. کلیت پروژه با پیمانکار چینی است اما از تمام ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم. در این پروژه تمام رشته‌های ورزشی می‌توانند از ظرفیت ایجاد شده استفاده کنند و میزبان مسابقاتی مهم باشد. این پروژه از پروژه‌های اساسی ما است.

وی درخصوص پرداخت هزینه این پروژه به صورت تهاتر نفتی اظهار داشت: این مساله در دولت تصویب شده. از محل تهاتر نفت قرار است کار انجام شود. این یکی از محاسن پروژه است که بدون دغدغه منابع تامین شود و پس از مشاوره، اجرایی شود.

وزیر ورزش و جوانان در پایان در خصوص زمان اتمام پروژه اعلام کرد: در مرحله اول، قرارداد برای طراحی و مشاوره انجام شده است. بعد از آن که طرح آماده شد پیمانکار اجرایی مشخص می‌شود. تمام تلاش ما این است که در چند فاز به مرحله بهره برداری برسد. تلاش می‌کنیم فاز اول پروژه پیش از پایان کار دولت سیزدهم اجرایی شود.

کد خبر 5977731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha