۶ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۰۰

رییس اداره تعاون جویبار:

۱۱ تعاونی راکد در جویبار به چرخه اقتصاد بازگشتند

۱۱ تعاونی راکد در جویبار به چرخه اقتصاد بازگشتند

جویبار- رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جویبار از فعالیت ۲۴۵ تعاونی فعال در این شهرستان خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم ۱۱ تعاونی راکد به چرخه اقتصاد بازگشتند.

علی اسلامی در گفت وگو با خبرنگار مهربا اعلام اینکه تعاونی‌های فعال شهرستان در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و خدمات فعالیت دارند، افزود: در سایه حمایت دولت و سایر دستگاه‌های اجرایی از ۱۱۱ تعاونی غیر فعال ،۱۲ شرکت تعاونی فعال و به چرخه تولید برگشتند.

وی افزود: در سال‌جاری ۵۷ فرصت شغلی جدید در تعاونی‌های تولیدی و توزیعی شهرستان ایجاد شده و همچنین سهم صادرات شرکت‌های تعاونی ۲۵۶۰ هزار دلار بوده است.

اسلامی خاطر نشان کرد: تعداد کل شرکت‌های تعاونی ۲۴۴ مورد و تعداد اعضای این شرکت‌ها بیش از ۶۷ هزار نفر بوده است و در سال‌جاری ۲ شرکت تعاونی جدید نیز به ثبت رسیده است.

رئیس اداره تعاون کارو رفاه اجتماعی شهرستان جویبار مهمترین مسائل و چالش‌های پیش روی حوزه تعاون را عدم الزام آور بودن و بروز رسانی قوانین و مقررات بخش تعاون، عدم اجرای مفاد سند توسعه بخش تعاون، کمبود منابع مالی و کمبود نیروی انسانی متخصص در بخش ستاد و صف کلیه ادارات تعاون و کار استان برشمرد.

کد خبر 5978081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha