۷ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۰۴

پاداش برد در حساب بازیکنان؛

مدیرعامل پرسپولیس دنبال پول برای نیم فصل

مدیرعامل پرسپولیس دنبال پول برای نیم فصل

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دنبال تامین پول برای پرداخت به بازیکنان قبل از آغاز تعطیلات نیم فصل لیگ برتر است تا رضایت آنها را جلب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس تاکنون نزدیک به ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد اکثر بازیکنان و اعضای کادر فنی، پزشکی و تدارکات خود را در حالی پرداخت کرده است که نزدیک شدن به نیم فصل رقابت‌ها باعث درخواست آنها نسبت به دریافت پول شده است.‌

هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس که حدود یک ماه قبل تمام اعضای تیم را به دلیل کسب نتایج ضعیف با جریمه ۱۰ درصدی روبرو کرد حالا دنبال پرداختی دیگری هستند تا رضایت آنها را جلب کنند. درویش که دنبال فراهم کردن این پول قبل از پایان دور رفت لیگ بیست و سوم است قصد دارد پاداش بردهای تیمش را نیز به حساب انها واریز کند تا از این لحاظ هم با آنها تا پایان نیم فصل تسویه کرده باشد.

پاداش هر یک از بردهای این تیم قرار است از مبلغ مندرج در قراردادهای بازیکنان به عنوان آپشن کسر شود تا مشکل قانونی برای این تیم ایجاد نشود.

علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر به همراه یحیی گل محمدی که تا حالا نزدیک به ۱۹ درصد دریافتی داشته اند قرار است در پرداختی زمستانی باشگاه هم ۱۰ درصد بگیرند. درویش قول مساعد داده است میزان اختلاف پرداختی به آنها را با سایر اعضای تیم تا پایان سال جاری به حساب‌هایشان واریز کند.

چهار بازیکن پرسپولیس به همراه سرمربی این تیم برای اینکه میزان پرداختی به بازیکنان دیگر بیشتر شود قید دریافتی قبل از دربی رفت پایتخت را زدند تا اعضای تیم پول بیشتری بگیرند.

کد خبر 5978448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha