۶ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۴۸

فرماندار بهاباد:

۹ دی بهانه‌ای برای انتقال تاریخ پرافتخار کشور به نسل جوان است

۹ دی بهانه‌ای برای انتقال تاریخ پرافتخار کشور به نسل جوان است

یزد- فرماندار بهاباد با گرامیداشت نهم دی گفت: حماسه ۹ دی بهانه‌ای برای انتقال تاریخ پر افتخار کشور به نسل جوان است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا تیموری در نشست هماهنگی برنامه های دهه بصیرت حماسه نهم دی و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه مردم در ۹ دی نشان دادند که تا پای جان در رکاب ولایت فقیه می مانند، اظهار کرد: یوم الله ۹ دی در تاریخ ایران ماندگار است و باید همچنان ماندگار باقی بماند.

وی همچنین با گرامیداشت حماسه نهم دیماه و سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و دوازدهم دیماه سالروز ورود رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان یزد گفت: دی، ماهی پرحادثه و پرخاطره برای مردم عزیز ایران اسلامی است و مهم‌ترین حادثه این ماه، نهم دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

تیموری با بیان اینکه روز نهم دی باید زنده نگه داشته شود و نسل جوان ما با این تاریخ آشنا شوند، افزود: ۹ دی باید زنده نگه داشته شود و نسل جوان ما با این تاریخ آشنا شوند چرا که طبیعتا چنین صحنه هایی در تاریخ انقلاب تکرار خواهد شد و برای عبور از این فتنه های کور نیازمند بصیرت و ولایتمداری و حرکت در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری هستیم.

دعوت از مردم بهاباد برای شرکت در برنامه‌های ۹ دی

امام جمعه بهاباد نیز این نشست با گرامیداشت حماسه نهم دی و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه ۹ دی روزی بود که دشمنان می خواستند سنت باطلی را درایران پایه گذاری کنند که نقشه های دشمنان نقشه بر آب شد، گفت: دشمنان همواره به اشکال مختلف در صدد ضربه زدن به انقلابِ برخاسته از متن مردم بوده اند ولی هوشیاری، ولایتمداری و وحدت همه اقشار مردم در کنار اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران، ناامیدی را در اردوگاه دشمنان ایجاد کرده است.

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی برهرچه با شکوهتر شدن برنامه های نهم دی و دهه بصیرت تاکید کرد و افزود: ۹ دی روزی است که حماسه حضور، حول ولایت به تصویر کشیده و تجلی خشم الهی علیه فتنه و فتنه گر محقق شد.

بشکانی از عموم مردم فهیم و بابصیرت شهرستان بهاباد درخواست کرد تا در برنامه های گرامیداشت دهه بصیرت شرکت کنند.

کد خبر 5978597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha