۷ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹

رییس جهاد کشاورزی استان سمنان:

استان سمنان ۵۳ هزار بهره بردار بخش کشاورزی دارد

استان سمنان ۵۳ هزار بهره بردار بخش کشاورزی دارد

سمنان- رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: در این استان ۵۳ هزار بهره بردار بخش کشاورزی در زمینه تامین غذای مردم، فعال هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا قاسمی در نشست تبیینی استاندار سمنان با مدیران شرکت‌های تعاونی، انجمن‌ها و تشکل‌های کشاورزی استان سمنان که صبح پنجشنبه با موضوع مشارکت در انتخابات و در محل سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، تاکید کرد: تعداد بهره‌برداران بخش کشاورزی استان ۵۳ هزار نفر است.

وی با بیان اینکه کشاورزی و دامداری بخش عمده‌ای از ارتزاق و اقتصاد مردم استان سمنان را تأمین می‌کند، افزود: کشاورزی نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان سمنان دارد.

رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه فعالان بخش کشاورزی و دامداری جهادگران عرصه تولید هستند تاکید کرد: سالانه بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در استان سمنان تولید می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه بخش زیادی از تولید کشاورزان و دامداران و فعالان بخش طیور استان سمنان مازاد بر نیاز مردم استان است، گفت: این محصولات برای تأمین امنیت غذایی کشور به دیگر استان‌ها و شهرهای کشور ارسال می‌شود.

وی همچنین به انتخابات پیش رو هم اشاره کرد و افزود: بهره‌برداران بخش کشاورزی استان سمنان نقش ارزشمندی در ایجاد شور انتخاباتی دارند.

کد خبر 5978863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha