۷ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰

در گفت‌وگو با رسانه‌ها مطرح شد؛

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی در بین نیازمندان لرستان

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی در بین نیازمندان لرستان

خرم‌آباد - مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان از توزیع هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی در بین نیازمندان این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد چگنی نژاد امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: طرح توزیع گوشت قربانی، طرح مشترک بین مؤسسه حضرت خدیجه (س)، برنامه تلویزیونی سمت خدا توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور، است.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان به دنبال فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر راه‌اندازی رزمایش مواسات و همدلی به‌منظور کمک به نیازمندان جامعه از ابتدای شروع ویروس کرونا تا کنون با همکاری با مؤسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه «سمت خدا» اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی و نذری و قربانی کرده است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان، ادامه داد: در این راستا به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در مناطق شهری و روستایی، بانک اطلاعاتی از نیازمندان تهیه شده است.

چگنی نژاد، بیان کرد: در این طرح هزار ۲۰۰ بسته گوشت قربانی به وزن هر بسته ۱.۵ کیلوگرم گوشت گوسفندی با حفظ آبرو بین نیازمندان و خانواده‌های کم‌برخوردار عضو کانون‌های مساجد شهر استان لرستان توزیع شد.

وی بیان کرد: تاکنون بیش از ۲۰ مرحله توزیع گوشت قربانی در استان لرستان اجرایی شده است و در هر مرحله هزار و ۲۰۰ بسته گوشت یک و نیم‌کیلویی بین نیازمندان توزیع شده است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان، اظهار کرد: افراد نیازمند و کم‌برخوردار طی یک سری تحقیقات و پیگیری‌ها توسط اعضای کانون‌های شناسایی شده و در به طور متناوب و دوره این بسته‌ها را دریافت می‌کنند.

کد خبر 5978872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha