۷ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۸

معاون اجتماعی سپاه بیت المقدس استان کردستان:

اقدامات به ظاهر فرهنگی به شأنیت مدیران کردستان ضربه می‌زند

اقدامات به ظاهر فرهنگی به شأنیت مدیران کردستان ضربه می‌زند

سنندج_معاون اجتماعی سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: برخی اقدامات به ظاهر فرهنگی به شأنیت مدیران درجه یک کردستان ضربه می‌زند.

به گزارش خبرنگار مهر؛ مسعود ولیئی پیش از ظهر پنج شنبه کارگروه مقابله با بی‌حجابی و رفتارهای غیراخلاقی در اصناف کردستان که با محوریت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تشکیل شد، با بیان اینکه در شرایط جنگ هستیم و باید از جان و دل برای دفاع از نظام مایه گذاشت، اظهار کرد: دشمن در صدد اندلسی کردن نظام اسلامی است و برای این کار روی قشر نوجوان سرمایه گذاری کرده است.

وی با بیان اینکه مطالبه گران امر به معروف و امور اجتماعی، باید مردم را نسبت به بی‌تفاوت نبودن حساس کنند، با اشاره به موضع برخی مسؤولان فرهنگی در استان نسبت به برنامه‌های فرهنگی، عنوان کرد: ما کردها هیچگاه رقاصه نبوده‌ایم و نباید فرهنگ مردم کردستان در «هلپرکی» خلاصه شود.

وی عنوان کرد: برخی اقدامات به ظاهر فرهنگی به شأنیت مدیران درجه یک استان کردستان ضربه می‌زند.

معاون اجتماعی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه سرمایه‌های معنوی در استان به شدت کاهش یافته است، گفت: کار به جایی رسیده است که در مراسم جشن پیامبر (ص) به جای دف نوازی مراسم رقص برپا می‌کنند، دانش‌آموزان به محض خروج از مدرسه اقدام به کشف حجاب می‌کنند، مساجد خالی از قشر جوان شده است، سبک زندگی در مناطق بالاشهر تغییر کرده و به جای فرزندآوری به نگهداری از سگ روی آورده‌اند و موارد دیگری از این قبیل وجود دارد.

کد خبر 5978946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha